نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
درگیری لفظی ستاره تراکتور با رسول خطیبی/ ترک گروه بازیکنان در فضای مجازی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسول خطیبی یک روز بعد از شکست برابر تراکتور از خریدهای منصوریان به شدت انتقاد کرده بود و گفته بود بازیکنانی که سرمربی سابق این تیم خرید هیچ کدام کیفیت لازم را ندارند.

خبرورزشی - محمد عباس زاده که در دیدار برابر سپاهان از سوی رسول خطیبی تعویض شده بود بعد از این بازی گویا با این مربی دچار درگیری لفظی شده و این ماجرا باعث می‌شود که گلزن تراکتوری‌ها بعد از بازی از گروه بازیکنان تراکتور در فضای مجازی لفت بدهد تا به نوعی به این ماجرا اعتراض کرده باشد.

رسول خطیبی یک روز بعد از شکست برابر تراکتور از خریدهای منصوریان به شدت انتقاد کرده بود و گفته بود بازیکنانی که سرمربی سابق این تیم خرید هیچ کدام کیفیت لازم را ندارند. او اعلام کرده بود به منصوریان پیشنهاد داده برخی از بازیکنانی که برای تراکتور خریده را با بازیکنان آلومینیوم معاوضه کند که منصوریان این پیشنهاد را نپذیرفته است چرا که از کیفیت بازیکنانی که برای تراکتور خریده آگاه است.

این در حالی است که عباس‌زاده در این فصل گل‌های ارزشمندی برای تراکتور زده و باید دید این بازیکن در تفکرات تاکتیکی خطیبی قرار دارد یا سرمربی تراکتور از اساس  اعتقادی به این بازیکن ندارد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    من خطیبی رو جزو مربیان باشخصیت لیگ میدونستم ولی الان نظرم درموردش عوض شد..اگه همون منصوریان ما عباس زاده رو نمیاورد میخاستی با تیکدری جام بگیری؟
    • فاطی تی تی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      چند روز صدقه کیانی و انداختم یدفعه این اومد کمرم شکست خطیبی جز قیافه گرفتن واسه بازیکنا کار دیگه ای بلد نیست البته بلده اما گویا غیر قابل انتشاره درضمن تیکدری بازیکن خیلی خوبیه
    • تراختور IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      اقای خطیبی یادت وقتی رفتی باشگاه قرارداد بستی هواداران جلوی مدیر باشگاه رو گرفتن خودت هم اونجا بودی از چه کلمه ای در مورد استفاده کردن... همه با اومدنت مخالفت کردن باز نیومده شروع کردی
  • ویتوریا IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    همه مسئولای تراکتور به سهم خود ضربات مهلکی به تیم میزنند بعد پشت هوادارن تراکتور قایم میشن و میگن ما هواداران تراکتور برامون از هر چیزی با ارزشتره .آقای خطیبی هم یکی از هموناس، اگه مربی با دانشی بود به بازیکناش ارزش میزاشت و روحیشون رو بالا میبرد نه اینکه علنا بیاد و روحیه بازیکنا رو بهم بزنه .تراکتور امسال هم هیچ موفقیتی کسب نمیکنه اخر فصل هم خطیبی شوت میشه بیرون.وقتی مسئولای تراکتور قدر بازیکنایی مثل کیانی و ایرانپوریان و ابراهیمی و مربی مثل تونی رو ندونستن دیگه نباید از اونا انتظار داشت بازیکنای دیگه رو مهم بدونن.
    • امیر IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      درود به شما نقد بسیار منطقی و دقیقی بود کدام مربی با اینگونه صحبتها به تیمش کمک میکنه، مطمئن باشید تیم تراکتور با سرمربی گری ایشون و صحبت هایی که مطرح کردن فقط باعث دلسردی بازیکنان و نتیجه نگرفتن این تیم خواهد شد دیگه این رفتار هوادار رو بخوای روبروی بازیکن قرار بدی دوره اش گذشته هوادار تراکتور خیلی باهوش تر از این حرفاست بخواد گول این رفتار رسول خطیبی رو بخوره
  • تبریزی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    هواداران واقعی تراکتور پشت تیمشان و آقای خطیبی و آقای زنوزی هستند. برخی از بازیکنان با کمک دلالان به تیم آمده و ما هم آگاهیم این تیم برای سال آینده باید از اساس تغییر کند حالا هر بازیکنی ناراحت است برود. کسانی مانند سروش رفیعی و ... هم که از تراکتور رفتند افت کردند و امروز هم کسی از تیم جدا شود خودش ضربه می بیند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی