نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سرنوشت عجیب دیدار سوپرجام فوتبال ایران/ پرسپولیس فرصت یک جام را از دست داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور برگزار نشود.

خبرورزشی - ابتدا دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور قرار بود ۲۷ اسفند برگزار شود اما این موضوع تکذیب شد.

پس از این موضوع ۸ فروردین ۱۴۰۰ تاریخ احتمالی این دیدار اعلام شد که باز هم تکذیب شد.

سوپرجام معمولا پیش از شروع فصل برگزار می‌شد، اما با توجه به شرایط اعلام شده، امسال این اتفاق رخ نداد و احتمال دارد دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و تراکتور برگزار نشود.

در سال‌های گذشته همیشه این دیدار برگزار و برنده آن مشخص می‌شد، اما در حال حاضر با توجه به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام جهانی، لیگ برتر و جام حذفی، احتمال دارد دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و تراکتور برگزار نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {.....} IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    ترسیدن‌چون میدونن تراکتور افت کرده میترسن پرسپولیس بازم جام بگیره
    • مولر از برلین DE ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      ورزش جای این حرفها نیست!!! بی جهت اتش بیار معرکه نشوید!!! بازی برد باخت دارد!!! من جای مدیران باشگاه پرسپولیس بودم . سوپر جام را به طرفداران باشگاه تراکتور تقدیم می کردم . به عنوان جام دوستی بین دو باشگاه!!! جام برد باخت می رود مهم دوستی و صمیمیت و روح ورزش هست که می ماند!!!
  • Faranak IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    دقیقا چون ترسیدن و جرات بازی با ما رو ندارن
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    حقیقتش زمانی هم برای برگزاری سوپرجام نیست و شلوغی مسابقات و....شاید بشه این بازی ها رو آخر فصل برگزار کرد !!!!!حالا الانه که کیسه‌کشا توی دوراهی سختی برای مسابقات سوپرجام افتادن اگه برگزار شه می گن می خواستن عیسی برسه که برگزار شه اگه برگزار نشه میگن چرا برگزار نشد جام رو از تراکتور گرفتن خخخخخخخ!! هرچند که باتوجه به شرایط واقعا قبل عید فرصت برگزاری سوپرجام نبود
  • عامیرزا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    سوپرجام هم واسه رقبای پرسپولیس یه مشکل دیگه وردل لیگ وحذفی شده از روزیکه اون تیم بزدل هوچیگر،از ترسش تو اتاقای کلابهای ترکیه زیر تختها و توی کمدها قایم شدن و برنگشتن و تو زمین حاضر نشدن و رسوایی ردشکایت به کاس و ماس و ننه مش عباس هم مهر حقارت کامل رو بر دل سیاه و پیشونی شون زد دیگه این سناریو هم خز شده و خودفدراسیون و وزارت شخصا برنامه ریزی میکنن که بازیه تایم اجرا نداشته باشه وتعدادجامهای پرسپولیس از این بیشترنشه.خدایی پرسپولیس بد معضلی واسه کل این فوتبال فاسد شده و نمیدونن دیگه از چه راهی زمینگیرش کنن.لامصب دیگه توطئه های دوران طلایی مموتی هاله نور هم دیگه جواب نمیده و روزگار هم سر سازگاری با عابیا وتاسیای خائن رو نداره.الخ
    • هوچیگر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      خوشم میاد هر عنوانی که برای تیم خودتون هستش رو به دیگران نسبت میدی،دمت گرم
  • سیاهترین دوران فوتبال ایران IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    سه هیچ بزنید بنام پیروزی شما که خوب بلدید. یکم دیگه از عقده های پنجاه و هشت سالشون کم بشه
  • ناشناس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    پرسپولیس اینقدر جام گرفته که عقده سوپر جام نداره ولی چقدر باید حقیر باشن بخاطر افت تراکتور نمیخوان سوپر جام برگزار بشه !!! امان از این حقارت ها !!!
  • فری عشقی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    دیدن تر اراکیتر سازی تیمش ول شده فهمیدن بازم پرسپولیس بزرگ مثل همیشه قهرمانه میخان لغوش کنند خوب میتونند مثل تیم کیسه فرار کنند برن ترکیه!!
  • احمد IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    پرس لنگی چی می خاد
  • پرس پولیسی US ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    اقای سیاه ترین دوران فوتبال بهتراست بدانی سیاه ترین دوران فوتبال ان مواقه ای بود که بازیهای دربی رابسیارناجوانمردانه پنج بار سه هیچ به نفع استقلال اعلام کردند وپرسپولیس خم به ابرونیاورد وزمانی بودکه پرس پولیس عزیزشش تا به استقلال زد واستقلال را تقریبا نابودکرد وهمچنین زمانی بود که استقلال به دسته 3 سقوطکرد وبا هزار خواهش والتماس ومیانجی گری وکمکهای پرس پولیس عزیزوفدراسییون دوباره به لیگ برترامد پس لطف کنید عقده های خودتان را به پرس پولیسیها نسبت ندهید که خودتان قعرچاه هستید .
  • پرس پولیسی US ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    نمیدونم چرا بعضیها نه سرپیاز ند ونه ته پیازوحقارت آمیزهم به تراکتورباختند به خاطر جامی که به آنها هیچ مربوط نیست مثل سیب زمینی توروغن دارن جلزوولزمکنند.17

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی