نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
۶ |
۵
بهترین بازیکن پرسپولیس در سال ۹۹ چه کسی بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی در خط دفاع پرسپولیس سالی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و بی‌تردید بهترین بازیکن سرخ‌پوشان پایتخت بود.

خبرورزشی - «بهترین بازیکن پرسپولیس در سال ۹۹ چه کسی بود؟» با خواندن این سؤال به طور حتم اسامی خاصی در ذهن هواداران پرسپولیس رژه خواهد رفت.

از حامد لک که بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا شد و بیشترین کلین شیت ها را در این رقابت‌ها و لیگ بیستم به جای گذاشت بگیرید تا احمد نورالهی با بیشترین گل زده برای پرسپولیس آن هم در پُست هافبک دفاعی! شاید سیامک نعمتی را نیز بتوان یکی از بهترین‌ها خواند که در دو پُست دفاع و هافبک راست خیره کننده ظاهر شد.

سعید آقایی و میلاد سرلک که هر دو هم تازه وارد بودند جزو خوب‌های پرسپولیس بودند. شجاع خلیل زاده نیز به همراه مهدی ترابی سالی خوب در پرسپولیس پشت سرگذاشتند اما هر دو با رفتن به لیگ ستارگان قطر نمی توانند جواب سئوال ما باشند!

پاسخ پرسش ما بی‌تردید سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس است. مردی که در خط دفاع پرسپولیس سالی فوق العاده را پشت سر گذاشت. برای اهمیت حضور سیدجلال در ترکیب پرسپولیس کافی است تنها شکست این تیم در لیگ برتر برابر آلومینیوم در اراک را به خاطر بیاورید. دیداری که بدون کاپیتان برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش تلخ تمام شد.

سید جلال نه تنها در خط دفاع ستون مستحکم پرسپولیس بود بلکه ۴ گل حساس نیز برای تیمش به ثمر رساند تا این تیم از کورس مدعیان قهرمانی لیگ بیستم عقب نیفتد. مدافع ۳۹ ساله پرسپولیس در عین حال یک رهبر و لیدر بزرگ برای پرسپولیس نشان داد که به خوبی همبازیان جوان تر خود را درزمین راهنمایی می‌کند.

شاید اوج هنر یا به عبارت بهتر حرفه‌ای‌گری سید جلال حسینی در در دیدار برگشت لیگ نوزدهم مقابل پیکان دیده شد. در دقیقه ۹۳ شاهد حضور سیدجلال حسینی در میدان بودیم. او به قدری برای دفاع از دروازه پرسپولیس در یک موقعیت حساس ایستگاهی برای حریف انگیزه داشت که زودتر از خروج علی علیپور وارد میدان شده و با سرعت تمام به صف خط دفاعی تیمش اضافه شد. یک رفتار تمام حرفه‌ای از بازیکنی با ۱۱۵ بازی ملی که الگویی برای بازیکنان جوان‌تر فوتبال ایران خواهد بود.

حالا خود طرفداران پرسپولیس بگویند؛ آیا بهتر از سیدجلال حسینی هم در سال ۱۳۹۹ سراغ دارید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • red army IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    بهترین بازیکن ما کل تیم بودن..دم همشون گرم
  • Amir perspolisi IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    همه عالی بودن اما با احترام سیدجلال از هر نظر بهترین بود ❤ بعد از سیدجلال به ترتیب خلیل زاده،ترابی،نورالهی،نعمتی،کمال،حامد لک،سرلک...
  • ناشناس US ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    سید جلال
  • هوادار فوتبال IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    شش ماه اول شجاع شش ماه دوم سید جلال
  • فری عشقی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    تمام بازیکنان پرسپولیس در این پنج سال بهترین در ایران وآسیا بودن و هستن نتایج و افتخارات و تعداد بیشمار قهرمانی در ایران و آسیا این رو نشون میده
  • علی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    همه عالی هستم ما یه تیم هستیم سید هم یه رهبر فوق العاده برای تیم هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی