نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
۸ |
۵
شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس از مهاجم پرحاشیه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با ارائه اسناد و مدارک مرتبط، از آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و پیشین سرخپوشان به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد.

خبرورزشی - چندی قبل، استوکس برای دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرد که فیفا برای باشگاه تا روز ۲۸ اسفند زمان پاسخگویی قائل شد.

مدیریت پرسپولیس، جواب این شکایت را داد و به صورت همزمان، طرح شکایت علیه استوکس را مطرح کرد. از طرف باشگاه، برای این شکایت، جدا از لایحه دفاعی، ۶۴ ضمیمه حاوی مدارک و شواهد به فیفا ارسال شد.

پیگیری دلایل جدایی این بازیکن از پرسپولیس و شفاف‌سازی اتفاقاتی که طی یکسال گذشته رقم خورده از جمله صدور ITC بازیکنی که تخلف داشته و در تمرینات و بازی‌ها شرکت نمی‌کرد، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هواداران است که مدیریت فعلی به صورت جدی در پی روشن شدن آن است و حتی یک قدم از پیگیری پرونده کوتاه نمی‌آید.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    این بازیکن بی خاصیت که فیلم زشتش تو کل دنیا پخش سد سر دلالی گلمحمدی به پیروزی اومد
  • کیسه حکومتی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    گلمحمدی آبروی ارتش سرخ رو بردی استعفا بده برو. صدر هم از دست دادی
    • مانی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      معلومه بدجوری از گلات و قهرمانی پرسپولیس ترسیدین که با توهین به استقلال که تیم خودتون هستش وبعنوان هوادار پرسپولیس مطلب میزارین.تفاوت برند پرسپولیس با تیم الاستقلال همین چیزاست
  • مولر از برلین DE ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    یک سال پیش بازیکن سر به هوا رفته بخش زیادی از پول اش را هم گرفته. تازه طرح دعوی به دیوان می کنند... این باشگاه باید هم زیر بدهی ها کمر خم کند!!!! با پول استوکس و اوساگونا می شد کالدرون را تصفیه کرد اون زمان.!!! ولی انصاری فرد مدیر نبود... الان شجاع بدون دادن بند فسخ رفته . باید 400هزار می داد می رفت.. چرا از ایشان شکایت نمی کنند.. منتظر هستند بازنشست شود. بعد شکایت به فیفا کنند . شرط می بندم . شجاع بعد دو سال می اید ایران . شکایت می کند . پاداش ماداش گذشته را هم می گیرد . الان هم پیام پسخام می فرستد. می خواهد باشگاه شکایت نکند... زمان برود!!! چیزی که در فوتبال ایران کمیاب هست مدیر هست!!! اقای سمیعی ما از شما هیچ انتظاری نداریم. اگه می خواهی در حق طرفدار و باشگاه لطف بزرگ کنی یکبار برای همیشه ریخت پاش را تمام کنید . و پرونده های این چنینی را به سر انجام برسانید. بدهی پشت بدهی. که اکثرا هم باشگاه کم کاری کرده... الان سوشا چرا 6 ماه محروم شده اون زمان حالا هم شکایت کرده پول اون شش ماه را می خواهد . کدام مدیر اون زمان این اش را پخته . چرا اون زمان به کمیته انظباتی گزارش نکرده اند
  • غریب آشنا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    با سلام لطف کنید این قرارداد را چه کسی بسته چقدر این قرارداد درصدی گیر او آمده مانند بودمیر که سه هزار دلار در ماه می گرفت اگر کسی بگوید قرارداد او را بلد نبودن باید خندید چرا یک بار اشتباه به نفع پیروزی نشد چون دستهای بودند درصد بگیرند مانند ویلموس بابا چقدر مردم را بر گیر آوردیم چرا کسی نیست بیاید قرارداد های بو دار را دنبال کند شاید گندش جای دیگری بلند شود خفه شویم از بوی گاو بندی ها با تشکر خبرورزشی
  • x IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    از دلار زاده و الریان هم شکایت کنید.
  • فری عشقی استقلالی 4444 IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    میخواستین نخرینش حالا که خریدین شکایت میکنین وا وا وا خخخخخخخخ
  • غضنفر IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    خیلی خیلی مهمه که روشن بشه چرا بعد از یکسال شکایت کردند اونهم بعد از شکایت طرف؟!! هیئت مدیره قبلی واقعا بجز این همه چرا آیا چیز مثبتی هم بجا گذاشته؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی