نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱۱
دعوای دو باشگاه اروپایی بر سر یک استقلالی/ پای ایتالیا در میان است!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا اوکراین مورد علاقه تیم‌های ایتالیایی است و این مسئله باعث بروز اختلاف و چالش بین تیم زوریا و فنرباغچه بر سر این مهاجم شده است.

خبرورزشی -   اللهیار صیادمنش مهاجم جوان و ایرانی به صورت قرضی از تیم فنرباغچه به تیم زوریا لوهانسک اوکراین منتقل شد و این فصل عملکرد قابل قبولی در اوکراین داشته است. چندی پیش مطبوعات ترکیه اعلام کردند صیادمنش پیشنهاد ۸ میلیون یورویی از تیم شاختار دونتسک اوکراین دارد که رئیس باشگاه زوریا آن را تکذیب کرد.

بعد از گذشت چند روز از انتشار آن خبر، «الکساندر دنیسوف» یکی از مجریان برنامه‌های فوتبال در اوکراین پشت پرده ماجرای پیشنهادات صیادمنش را افشا و اعلام کرد این مهاجم ایرانی مورد توجه تیم‌هایی از سری آ ایتالیا قرار گرفته است. همین مسئله باعث ایجاد چالش بین دو باشگاه زوریا و فنرباغچه ترکیه بر سر انتقال مهاجم ایرانی شده است.

دنیسوف در این ارتباط گفت: «داستان اللهیار جالب و حتی خنده دار است. فنرباغچه این بازیکن را خرید ولی فرصتی برای بازی به او نداد. آنها فوتبالیست توانمندی را خریداری کردند اما تصویری از او نداشتند. بنابراین او به زوریا قرض داده می‌شود. قرارداد اجاره‌ای برای یک سال و نیم با گزینه خرید دائمی ۲.۵ میلیون (احتمالاً یورو). هیچکس در آن لحظه در باشگاه فنرباغچه به صورت جدی روی صیادمنش حساب نکرد.

زوریا حتی حقوق کامل را به اللهیار پرداخت نمی‌کند. زوریا ۱۰ و فنرباغچه ۲۰ هزار به این بازیکن می‌دهند. اکنون علاقه مندی های جدی به صیادمنش از سوی باشگاه‌های سری آ ایتالیا وجود دارد. قیمت از ۵ تا ۷ میلیون (احتمالاً یورو) متفاوت است. ترک‌ها با اطلاع از این علاقه، از زوریا درخواست کردند تا بازیکن را برگرداند اما زوریا هم از این علاقه مندی و پیشنهادات خبر دارد و قصد بازگرداندن صیادمنش را ندارد. زوریا می‌خواهد همان مبلغ ۲.۵ میلیون را به فنرباغچه (بند دائمی قرارداد) را بپردازد. در این صورت می‌توان صیادمنش را با دو یا سه برابر قیمت فروخت.»

دنیسوف در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تمجید از صیادمنش و توانایی‌های گلزنی، سرعت و پاس‌های گل او گفت: «صیادمنش پتانسیل پیشرفت دارد و بنابراین با قیمت بالایی فروخته می‌شود. تنها سئوال این است که ترک‌ها این ماجرا را اعلام کردند که می‌توان صیادمنش را با ۸ میلیون یورو به تیم شاختار فروخت. این خبر تایید نشده است چون شاختار برنامه‌ای برای چنین انتقالی ندارد.»

 صیادمنش در این فصل در تیم زوریا اوکراین ۱۶ مسابقه انجام داده است که موفق به زدن ۵ گل و دادن ۲ پاس گل شده است. صیادمنش در حال حاضر به اردوی تیم ملی ایران هم دعوت شده است.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لژیونر های ایران IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    اگر صیادمنش به‌ یکی از تیم های ایتالیایی برود و بدرخشد شاهکار است . صیادمنش سنش کم هست و راه پیشرفت برایش باز هست . امیدوارم صیادمنش انتخاب درستی داشته باشد تا پیشرفت کند و به یکی از تیم های تاپ برود
    • سربازسرخ DE ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      صیادمنشم مثل بقیه کیسه کشا به هیچ جا نمیرسه چون مکتب کیسه مکتب غلطه اگر از مکتب پرسپولیسی بود مثل دائی باقری مهدوی کیا میناوند کریمی وطارمی به یه جائی میرسید کیسه کشای مثلا اروپا دیده یزدانی نیمکت پاشازاده نیمکت منصوریان نیمکت موسوی نیمکت چون مکتبشون مکتب زیرآب زنی ومکتب حسادته خداهم اجازه نمیده حسودا بیشتر جلوبرن الان نگین فوتبال ایران حاج مهدی طارمی هستش صیادمنشم سالی دیگه ایرانه یا ماشین سازیه یا گل گهرسیرجان یا مس نوین کرمان. مکتبتونو اصلاح کنید که پروردگار ناظر کارهای ماست .
    • .،. IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      با همین طرز تفکر که زیر خبر مربوط به لژیونرها بحث آبی و قرمز راه میندازن انتظار دارن دنیا بهشون نگه جهان چارمی
    • پرسپولیسی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      هرچی ما پرسپولیسی ها می کشیم از امثال تو می کشیم که به استقلال توهین میکنی.بعد توقع داری استقلالی ها از طارمی حمایت کنند.اگه اللهیار رفت به یه تیم خوب من یکی که حتما ازش حمایت میکنم
  • ناشناس US ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    بازهم تبلیغ دلال ها برای هیچی
  • .،. IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    لیگ ترکیه به خصوص فنر باغچه که تیمیه که بازیکن با تجربه می خواد و بازیکنای جوون رو زیاد قبول نداره برای صیادمنش خطر ناکه چون آیندش اونجا نابود میشه امیدوارم بره شاختار یا یکی از پنج لیگ معتبر
  • خخخخ US ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    صیادمنش خیلی زود رفت باید یکی دو سال در فوتبال ایران بازی می کرد. اما خو ش رادراختیاردلاللن گذاشت .. والان همین دلالان هست دارن برایش بازار گرمی می کنند . اورا به تیم ملی می آورند .تا بتوانند اورا به تیم دیگر واز این راه درصدی به جیب بزنند.
    • .،. IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      اگه دوسال بیشتر می موند امثال شما مخالف رفتنش می شدید درست مثل الان قائدی که شما نزاشتید بره لورکوزن همون بهتر که اون موقع رفت اروپا اصلا همه کسایی ک می خوان لژیونر بشن باید ۱۸ سالگی برن وگرنه عاقبتشان مث ترابی میشه که نزاشتن ۱۹ سالگی بره آژاکس و فقط خودشو تو لیگ دوزاری ایران حیف کرد یه فصل دادنش به العربی و الان برگشته ایران تا پروژه خراب شدن آیندش تکمیل بشه
  • gaber IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    هیچ ارتباطی بین تیتر خبر و متن خبر نیست ایتالیا از کجا آورده آید معلوم نیست .فقط خواستی بیننده را جذب خبر آبکی کنی که موفق شدی
  • غریب آشنا IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    با سلام خدا کند هرچه خوبی هست به فوتبال صیادمنش برسد ولی آیا این انتقال ها برای استقلال هم سود دارد یا باز از مدیریت بد ضرر میکنیم خدایا یک تیم مدیریتی استقلالی بفرست باسپاس ازخبرورزشی
  • آرمان IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    من یک پرسپولیسیم ولی براش از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم ایشالا که موفق باشه و درسطح اول فوتبال دنیا بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی