سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۳
۰ |
۴
فوق‌ستاره‌ای با مقصد نامشخص/ امباپه در سرزمین عجایب!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کیلیان امباپه، یکی از پرخبرترین ستاره‌ای این روزهای دنیای فوتبال است که حالا حالاها اخبار مختلفی درباره تیم آینده‌اش خواهیم شنید.

خبرورزشی - همه از کیفیت فنی او باخبر هستند. بازیکنی که در ابتدای جوانی قهرمانی در جام جهانی‌ را با حضوری مؤثر در ترکیب تیم ملی فرانسه تجربه کرد و توانست از دید کارشناسان به‌عنوان کریس و مسی جدید فوتبال خود را به همگان بشناساند. همه از این موضوع هم باخبر هستند که ۲۰۲۲ آخرین سال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن است و یک فصل دیگر قرارداد او هم به پایان می‌رسد. در چنین شرایطی اگر پول پاریسی‌ها وسوسه‌اش نکند و باشگاهم بخواهد از فروشش درآمدزایی کند، تابستان امسال چشم تیم‌های بزرگ و پرافتخار اروپایی را به‌دنبال خود خواهد کشاند. او کسی نیست جز کیلیان امباپه. بازیکنی که با پیشنهادات مختلف انگار در سرزمین عجایب حضور دارد و دیر یا زود باید یک راه را انتخاب کند. 

منچستریونایتد

خوب دقت کنید! فقط تعداد معدودی از باشگاه‌ها هستند که حتی می‌توانند رؤیای خود را برای چنین بازیکنی در سر داشته و قطعاً منچستریونایتد نفوذ مالی آن را داشته که زمزمه‌های اقداماتش در بازار شنیده می‌شود. آنها در گذشته چندین خرید بزرگ پول انجام داده‌اند و نمی‌توان این موارد را نادیده گرفت. منچستریونایتد تابستان گذشته به‌طور فعال پرونده جذب سانچو را دنبال کرد اما حاضر نبود با قیمت ۱۲۰ میلیون یورویی دورتموند کنار بیاید. سولشائر یک بازیکن در سمت راست می‌خواهد و هیچ‌کس بهتر از کیلیان امباپه نیست. با این حال پیگیری توافق با کیلیان امباپه بودجه منچستریونایتد را که می‌توانند برای تقویت موقعیت‌های دیگری نیز سرمایه‌گذاری کنند به شدت خالی خواهد کرد. 

بارسلونا

اگر لیونل مسی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند، این باشگاه با خلأ بزرگی روبه‌رو خواهد شد. کاتالان‌ها با رئیس جدیدشان امیدوارند که هم مسی را نگه دارند و هم ستاره‌ای مثل امباپه را جذب کنند. آنها قطعاً فردی بهتر از کیلیان را پیدا نخواهند کرد اما برای این انتقال یک مانع جدی وجود دارد. وضعیت مالی بارسلونا کاملاً بد است و تا زمانی که برخی بازیکنان را با مبلغ خوبی نفروشند حتی نمی‌توانند به فکر جذب کیلیان امباپه باشند. در واقع هزینه‌های سنگین کیلیان الان در این شرایط برای بارسا برآورده شدنی نیست و همین کار را سخت می‌کند. 

منچسترسیتی

منچسترسیتی می‌تواند مقصد احتمالی کیلیان امباپه باشد. وقتی سرخیو آگوئرو به عنوان بازیکن آزاد می‌خواهد از باشگاه خارج شود و قراردادش هم در تابستان تمام خواهد شد، وقتی هنوز ابهاماتی در مورد توانایی گابریل ژسوس در تکرار سطح کارایی سرخیو وجود دارد، طبیعتاً انتظار می‌رود سیتی حمله خود را در تابستان تقویت کند. یک حقیقت مسلم این است که منچسترسیتی توانایی مالی برای انتقال کیلیان امباپه را دارد. منچسترسیتی که در حال حاضر به اندازه کافی در فاز هجومی خطرناک است می‌تواند غیرقابل مهار شود، البته اگر بتواند کیلیان امباپه را به ترکیب خود اضافه کند. 

لیورپول

لیورپول یکی از تیم‌هایی است که با پاری‌سن‌ژرمن و کیلیان گره خورده است. این بازیکن فرانسوی در مصاحبه‌اش به تحسین از سبک بازی لیورپول پرداخته زیرا طرفدار یورگن کلوپ سرمربی لک‌لک‌ها است. لیورپول یکی از بهترین قدرت‌های فوتبال در اروپاست هرچند این فصل تیم کمی در معرض خطر قرار گرفته است. مثلث هجومی لیورپول با حضور روبرتو فیرمینو، محمد صلاح و سادیو مانه در حال حاضر یکی از بهترین ترکیب‌های حمله در فوتبال باشگاهی قاره سبز هستند. با این حال، باید دید آیا کلوپ با توجه به اینکه خودش اعلام کرده مایل نیست پول زیادی را در بازار خرج کند، معامله‌ای برای امباپه انجام می‌دهد یا خیر. هر چند همه می‌تواند یک حقه نقل و انتقالاتی باشد...  

رئال‌مادرید

مدتی است که رئال‌مادرید به شدت با کیلیان امباپه در ارتباط است. زیدان و امباپه یکدیگر را تحسین می‌کنند و سرمربی رئال او را به عنوان خرید بزرگ خود در تابستان مشخص کرده است. رئال‌مادرید مدت‌ها می‌شود که قرارداد کهکشانی نداشته و آوردن کیلیان امباپه راهی عالی برای بازگشت به عادت قدیمی‌شان است. رئال‌مادرید دارای یک هسته پیر در خط حمله است. مهاجمان آنها یعنی کریم بن‌زما و ادن آزار با گذشت زمان از پخته در حال تبدیل شدن به مسن هستند. رئال‌مادرید تابستان گذشته خریدهای زیادی انجام نداد که گفته می‌شود پس‌اندازی برای پایان فصل و هزینه برای امباپه است. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی