خرید دو بازیکن جدید در پرسپولیس؛ چهره خطرناک سرخ‌ها نمایان می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط تیم، به موفقیت آسیایی پرسپولیس به‌شدت خوشبین هستم.

خبرورزشی - فرشاد پیوس در مورد عملکرد کلی پرسپولیس در سال ۹۹ اظهار داشت: پرسپولیس سال خوبی را پشت سر گذاشت. این تیم توانست قهرمانی چهارم را تکرار کند و نایب قهرمان آسیا شود. الان هم شرایط خوبی در جدول دارد و بالاترین امتیاز را کسب کرده است. در مجموع سال خیلی خوبی را پرسپولیس پشت سر گذاشت.

وی در مورد برتری ۲ بر یک پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: حریف بسیار با انگیزه ظاهر شد و دقایقی پرسپولیس را اذیت کرد اما بازیکنان با عملکردی خوب توانستند شرایط را کنترل کنند و گل برتری را به ثمر برسانند. در مجموع عملکرد پرسپولیس عالی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تاثیرخریدهای جدید در این برتری تصریح کرد: هم مهدی ترابی و هم شهریار مغانلو واقعا عملکرد خوبی داشتند و جزو عوامل اصلی این برتری بودند. از چند بازی بعد که آنها به خوبی با تیم هماهنگ شوند چهره خطرناک خط حمله پرسپولیس را خواهید دید.

پیوس در مورد اینکه با اضافه شدن عیسی آل کثیر و حضور ترابی و مغانلو در بخش هجومی پرسپولیس آیا مشکل گل زدن پرسپولیس حل خواهد شد یا خیر تصریح کرد: پرسپولیس مشکل چندانی نداشت و در هر بازی که نیاز به برتری داشت پیروز می‌شد. در مقطعی پس از فینال آسیا تیم به خاطر روحیه در گلزنی و کسب پیروزی دچار مشکل شد اما رفته رفته به شرایط ایده آل بازگشت و الان هم امتیازات خوبی کسب کرده و در بالای جدول است‌.

وی ادامه داد: پرسپولیس از این به بعد از همیشه خطرناک تر است. خط حمله پرسپولیس واقعا با حضور ترابی‌، مغانلو و بازگشت آل کثیر قوی خواهد شد و امیدوارم شرایط به نحوی رقم بخورد که تیم در هر بازی چند گل بزند و تفاضل گل خود را بالا ببرد. چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون الان می‌بینیم که به خاطر تفاضل گل در صدر نیستیم.

وی در مورد شانس موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس فکر می‌کنم تنها یک بازی تا آسیا پیش رو دارد. امیدوارم بهترین نتیجه در بازی بعدی رقم بخورد تا تیم به روحیه خوبی عازم هند شود. ما میزبان نیستیم اما بازیکنان با تجربه‌ای داریم. به موفقیت دوباره آسیایی پرسپولیس خوشبین هستم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    قهرمانی پرسپولیس این بار در دسترسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی