شرم‌آور؛ تکرار یک اتفاق تلخ در لیگ برتر/ حمله ناجوانمردانه به ستاره شیاطین سرخ‌
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک اتفاق تلخ برای چندمین بار در طول این فصل در لیگ برتر انگلیس رخ داده و بازیکنان این تیم مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفته‌اند.

خبرورزشی - شیاطین سرخ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف لسترسیتی رفتند و در نهایت با نتیجه ۳-۱ از تیم برندان راجرز شکست خوردند؛ موضوعی باعث حذف تیم اوله گنار سولشائر و از دست رفتن یک جام دیگر برای آن ها شد.

فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، بازیکنی بود که در مسابقه شب گذشته برابر لستر عملکرد ناامید کننده ای از خود ارائه داد و چندین اشتباه مهم و تاثیر گذار در جریان مسابقه مرتکب شد. همین عملکرد ضعیف فرد باعث شد که هواداران منچستریونایتد یک بار دیگر اتفاقی شرم‌آور را رقم بزنند و با توهین‌های نژادپرستانه به این بازیکن حمله کنند. آنها پس از مسابقه با قرار دادن ایموجی میمون زیر پست‌های فرد دست به این اقدام ناراحت کننده زدند.

این اما اولین باری نبود که ستاره‌های منچستریونایتد مورد هدف این حملات نژادپرستان قرار گرفته اند. پیش از این آنتونی مارسیال، اکسل توانزبه و مارکوس رشفورد نیز با این اقدام شرم‌آور روبه‌رو شده بودند. اکنون به نظر می‌رسد که با این اتفاقات رخ داده در ماه های اخیر فشار روی رسانه‌های اجتماعی و صاحبان آنها به اوج خود رسیده و در واقع این درخواست وجود دارد که مجازات سختگیرانه‌ای در رابطه با این مسئله صورت بگیرد و حتی حساب کاربری افراد نژادپرست غیرفعال گردد.

همچنین به طور قطع فرد آخرین بازیکنی نخواهد بود که مورد این حملات نژادپرستانه قرار گرفته و قطعاً در آینده نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد؛ مسئله ای که یک نگرانی بزرگ برای اتحادیه فوتبال انگلیس محسوب می‌شود و آنها به شدت به دنبال راهکاری برای مقابله با این اتفاق ناراحت کننده هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی