نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سرنوشت عجیب و دور از انتظار بازیکنی که می‌خواست فرمانده استقلال باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی‌پور قرار بود در استقلال جایگزین علی کریمی شود اما این روزها او در تفکرات مجیدی جایی ندارد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در بازگشت دوباره به استقلال ترجیح داده تا بیشتر از بازیکنانی استفاده کند که پیش از این سابقه همکاری با او را داشته‌اند.

یکی از بازیکنانی که از زمان آمدن مجیدی هرگز در ترکیب آبی‌ها قرار نگرفته است مهدی مهدی‌پور است. بازیکنی که یک بازی را به دلیل بیماری و دو بازی بعد را با تصمیم مجیدی روی نیمکت نشست. هافبکی که قرار بود جایگزین علی کریمی شود حالا در اندیشه های فرهاد مجیدی جایی ندارد. مجیدی در پست هافبک دفاعی انتخابش مسعود ریگی و آرش رضاوند است.

مهدی‌پور با جنجال زیادی به استقلال پیوست و باشگاه ذوب آهن هنوز هم مدعی است که این انتقال غیرقانونی بوده است. باید منتظر ماند تکلیف این بازیکن در نهایت به کجا خواهد انجامید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    ذوب آهن داره تلاش بیهوده میکنه. مگه ممکنه مراجع قانونی فوتبال ما تیم فراقانونی رو محکوم کنن؟ مظاهری، بابک مرادی، مهدی پور توسط این تیم هوچی گر و فراقانونی اغفال شدند و با تیمهاشون فسخ غیرقانونی کردند. چون بهشون قول داده شده بود که هیچ مشکلی براشون پیش نمیاد. کمیته انضباطی در طول تاریخ و کمیته تعیین وضعیت از زمان تاسیس همواره جیره خور نادی الکیسه العربیه بوده اند.
  • شاهین IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    اره موافقم فقط یه تیم قانونمند میتونه ی بعد از حذف در نیمه نهایی حذفی و خارج از پنجره یه شبه 7 تا بازیکن(لک سرلک شجاعی اقایی پهلوان ال کثیر رمضانی) رو به خدمت بگیره واب از اب تکون نخوره لیست بده اسیا....خخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی