۲
اتفاق ناراحت‌کننده برای تیم لژیونرهای ایرانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ماریتیمو با شکست سنگینی که در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال محتمل شد دوباره به قعر جدول رفت و یکی از گزینه‌های سقوط بشمار می‌رود.

خبرورزشی - توام با شکست ۴-۰ ماریتیمو در برابر فامالیکائو و نتایجی که در سایر دیدارهای رقم خورد تیم امیر عابدزاده و علی علیپور با ۲۱ امتیاز به رده هجدهم جدول رفت و در حال حاضر یکی از گزینه‌های سقوط بشمار می‌رود. این تیم در بازی مورد اشاره از امیر عابدزاده در ترکیب ثابت تیم بهره برد و علی علیپور هم از دقیقه ۶۴ به جای جوئل وارد میدان شد. علی علیپور تا کنون و در فصل جاری موفق به گلزنی برای تیم ماریتیمو نشده است. او در بازی های اخیر در پست وینگر راست به میدان رفته است.

البته سرمربی تیم ماریتیمو با اطمینان خاطر می گوید ماریتیمو در جدول بازی‌ها باقی می‌ماند. او گفته است: «این یک شکست سخت است. این فقط یک شکست است و دنیا به پایان نرسید. ما باید دارای ذهنیت مثبت باشیم و با اصلاح اشتباه‌ها به کارمان ادامه دهیم. من تردیدی ندارم که ماریتیمو سقوط نمی‌کند و در لیگ برتر پرتغال می‌ماند. ما در بازی با  فامالیسائو فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از دست دادیم. اگر به گل می‌رسیدیم شرایط بازی فرق می‌کرد. پس از دریافت گل دوم تیم ماریتیمو از هم پاشید و نتوانستیم پویایی لازم را ایجاد کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عدنان IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    علیپور بر میگرده پرسپولیس
    • .،. IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      خودش داره با قاطعیت میگه دوست ندارم برگردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی