نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سال جدید برای لژیونرها بد شروع شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در سال ۱۴۰۰، لژیونرهای فوتبال کشورمان در کشورهای مختلف جهان، به مصاف حریفان رفتند.اگرچه تیم شجاع خلیل زاده در جام حذفی قطر موفق شد به فینال برسد اما سایرین روز خوبی را پشت سر نگذاشتند و باید گفت که سال جدید را با ناکامی آغاز کردند.

خبرورزشی -  تیم آنتورپ در روزی که علیرضا بیرانوند را در ترکیب نداشت و روی نیمکت بود، برابر بروژ با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا این هفته از لیگ بلژیک را با موفقیت پشت سر بگذارد. این بازی در هفته سی و یکم برگزار شد.

در یک دیدار دیگر،تیم زووله در هفته بیست و هفتم لیگ هلند، در روز نیمکت نشینی رضا قوچان‌نژاد با نتیجه ۲ بر یک برابر فنلو به برتری رسید. زووله در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.

در هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال، ماریتیمو با نتیجه ۴ بر صفر برابر فامالیکائو شکست خورد. امیر عابدزاده از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشت. علیپور از دقیقه ۶۴ وارد زمین شد. این تیم که اکنون در رده شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، اوضاع خوبی را تجربه نمی‌کند.

در هفته پایانی سوپرلیگ دانمارک، تیم ویلد بولد که سعید عزت‌الهی را در ترکیب اصلی داشت، برابر میتیلند با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد. این تیم در رده دهم لیگ دوازده تیمی دانمارک قرار دارد که برای ماندن در این رده از رقابت‌ها، بایستی در دیدارهای حذفی شرکت کند.

تیم‌های کولوس و زوریا لوهانسک در هفته نوزدهم لیگ اوکراین به مصاف هم رفتند که در پایان، کولوس یک بر صفر به پیروزی رسید. در این رقابت، الهیار صیادمنش در ترکیب اصلی زوریا حضور داشت. شهاب زاهدی نیز از دقیقه ۶۸ برای این تیم وارد میدان شد که نتوانست در تغییر نتیجه موثر باشد. این تیم در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

تیم الریان نیز که شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب اصلی خود داشت، توانست به فینال جام حذفی قطر صعود کند. این تیم توانست ۳ بر یک الغرافه را شکست دهد تا در دیدار پایانی، برابر الوکره قرار گیرد.

در دیدارهای سوپرلیگ یونان که با حضور شش تیم برتر جدول رده‌بندی برگزار می‌شود، تیم آاک که کریم انصاری‌فرد را نیز در ترکیب اصلی داشت، ۳ بر یک برابر پائوک شکست خورد تا همچنان در رده چهارم بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی