حمله فتح‌الله‌زاده به دولت/ نه داداش من! شما که دلالی می‌کنید ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده گفت: پروفسورهای اقتصادی می‌گویند دلار که ارزان شود اقتصاد ضربه می‌خورد!

خبرورزشی - علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم گفت: آرزو دارم که معیشت مردم درست باشد و مردم در سال جدید طعم خوشی‌ها را بچشند و تحریم‌ها برداشته شود. به امید خدا که ارزانی بیاید و هیچ مردی شرمنده خانواده و فرزندانش نباشد.

وی درباره وضعیت بازار سکه و دلار نیز گفت: من چندین بار مقاله نوشتم و همیشه هم می‌گویم که دولت با گران‌تر کردن دلار درست است که چاله‌های ریالی را پُر می‌کند ولی در مجموع به اقتصاد آسیب می‌زند. بعضی از پروفسورهای اقتصادی می‌گویند دلار که ارزان شود اقتصاد ضربه می‌خورد، نه داداش من! شما که دلالی می‌کنید ضربه می‌خورید! بیخودی پس خودتان را دلسوز مردم نشان ندهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    ایشان مدیر ورزشی هستند یا اقتصادی!!! اقای حاج فتح الله هر کس در حوزه خودش باشد . همه چی درست می شود. چند سال مدیر ورزشی بودی چقدر بدهی بالا اوردی . چرا!! حوزه اقتصاد هم همینطوره!!! اقای حاچ فتح الله کدام دانشگاه فارع تحصیل شدی..
    • تاج IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      شما اطلاعات نداری حرف نزن ایشون مدرک دانشگاهی اقتصاد دارن مدیریت ورزشی هم میکنه اتفاقا الان در حوزه خودش دخالت کرد
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    اگه تو عمرش یه حرف حساب زده باشه همینه!ایول که اگه عمرت و لاف زدی یبار یه حرف حساب هم زدی.
  • حمید علوی CA ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    حاجی دکترشوالیه، وقتی دانش لازم برای اظهارنظر در مورد موضوعی رو نداری درست نره که حرف نزنی، هر چند میدونم حرفهای پوپولیستی و عامه پسند زدن تاکتیک شماست (نه حرف راست و درست زدن). در حال حاضر پایین اومدن قیمت دلار هیچ نفعی برای عام جامعه نداره که هیچ، سبب بدبختی‌های زیر خم میشه: ۱) از بین رفتن همین یذره صادراتی که داریم. ۲) کاهش تولید در واحدهای تولیدی بخاطر ورود کالاهای رقیب خارجی و در نتیجه ورشکستگی تولید کننده ها که خودش منجر به کاهش اشتغال میشه. ۳) افزایش تمایل تولید کننده ها به واردات مواد و قطعات اولیه بجای تولید اقلام مورد نیاز. ۴) خروج وحشتناک و‌میلیاردی سرمایه ها از کشور برای سرمایه گذاری در خارج (بخاطر قیمت پایین دلار) ۵) ده ها ضرر دیگه که حوصله نوشتنشو ندارم. جناب دکتر شوالیه خودت و همه ی ما میدونیم که هر دو عنوان دکتر و شوالیه در مورد ما الکی و جعلیه. میدونیم سواد نداری. پس سکوت کن تا گندش در نیاد.
  • fred US ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    عزیزم تو خودت از زمین خواری در شمال دست بشوی و سفت و سخت هم اسامی دلال هارو اعلام کن. و الا این حمله ها آدم را یاد حکایت دزدی می اندازد که جلو همه می دوید و می گفت دزد را بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی