نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خریدهای اشتباه منچستریونایتد بعد از فرگوسن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط منچستریونایتد بعد از جدایی سرالکس فرگوسن در نقل‌وانتقالات چندان خوب نبوده و بیشترین انتقادها هم در این مورد از اد وودوارد می‌شود.

خبرورزشی - منچستریونایتد یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های دنیاست که تحت مالکیت خانواده گلیزرهای آمریکایی اداره می‌شود. این باشگاه در زمان فرگوسن کاملاً حرفه‌ای و اقتصادی در بازار خرید می‌کرد اما با خداحافظی فرگی خریدهای سنگین به سمت اولدترافورد سرازیر شد. خریدهایی که در این سال‌ها همه موفق نبوده و مواردی که باشگاه فقط پولش را دور ریخته باشد هم در آن دیده می‌شود. 

الکسیس سانچس

شاید آرزو می‌کرد کاش زمان به عقب برمی‌گشت و فریب دستمزد هفته‌ای ۳۰۰ هزار پوند یونایتد را نمی‌خورد و به پیشنهاد سیتی پاسخ مثبت می‌داد. الکسیس سانچس در شرایطی به یونایتد آمد که مارسیال و رشفورد در سمت چپ‌ حضور داشتند اما مورینیو می‌خواست وینگر شیلیایی را ثابت بگذارد. سانچس هرگز آن بازیکنی که مورینیو می‌خواست نشد و زمان سولشائر به اینتر واگذار شد تا یونایتد ضرر هنگفتی از این انتقال بکند. 

آنخل دی‌ماریا

یک فصل بیشتر در منچستر حضور پیدا نکرد و قراردادش هم حدوداً ۶۰ میلیون پوند بود. یونایتد و آنخل دو ترکیب ناهمگون بودند که هرگز با هم نقطه مشترک نداشتند. حتی وقتی دی‌ماریا ۱۴ پاس گل داد هم باب میل خودش و طرفداران منچستر نبود. مدل او به شیاطین نمی‌خورد و جدایی را به ماندن ترجیح داد. 

ویلفرد زاها و ممفیس دپای

سرنوشت هر دو بازیکن مثل هم بود. زاها و دپای با کلی هزینه و همچنین آرزو برای پیشرفت از تیم‌های خود به منچستر آمدند اما اولدترافورد جایی برای توسعه‌شان باز نکرد. زاها با ۳ میلیون پوند به کریستال پالاس فروخته شد و ستاره تیمش شد، دپای هم به لیون رفت تا یکی از بهترین بازیکنان لیگ یک فرانسه شود. بازیکنی که با ۶ میلیون پوند فروخته شد الان از بارسا پیشنهاد جدی دارد.

فان‌خال و خریدهایش

خیلی‌ها اعتقاد دارند بدتر از دوران مویس، انتخاب لوئی فان‌خال بود که باشگاه ضربه مادی و عنوانی زد. لوئی فان‌خال هلندی با روی کار آمدنش بازیکنانی نظیر مورگان اشنایدرلین، رادامل فالکائو و باستین شواین‌اشتایگر را خرید و کلی خرج روی دست باشگاه گذاشت. شواینی که پا به سن گذاشته بود و اغلب با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، مورگان با شرایط یونایتد هرگز وفق پیدا نکرد و به اورتون فروخته شد، رادامل هم سایه‌ای از آن مهاجم خطرناک همیشگی نبود و ۴ گل بیشتر نزد. همین ۳ بازیکن باشگاه را حسابی از لحاظ مالی متضرر کردند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی