نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
۳ |
۰
مالکیت یک تیم لیگ برتری تغییر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و نماینده محمدرضا زنوزی قرار است جلسه‌ای برای واگذاری امتیاز باشگاه ماشین‌سازی برگزار کنند.

خبرورزشی - محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین‌سازی روز گذشته با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی آمادگی خود را برای واگذاری امتیاز این باشگاه اعلام و درخواست کرد اقدامات لازم در این خصوص انجام شود. 

در همین زمینه قرار است امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای بین مسئولان هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و حامد نجفی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی و نماینده تام‌الاختیار زنوزی برگزار و روند واگذاری امتیاز این باشگاه بررسی شود.

گفته می‌شود مالکیت باشگاه ماشین‌سازی قرار است بار دیگر به کارخانه ماشین‌سازی واگذار شود و صحبت‌هایی نیز برای این انتقال انجام شده است. باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این تیم تبریزی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس DE ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    بجهنم سرشون به سنگ بخوره هرکس با محبوب مردم ایران دربیفته باید سقوط کنه
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    حداقل بذارن بازی برگشت با تراکتور برگزار بشه بعد واگذار کنن :)
  • نادر IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    چه نامهای شریفی زنوزی ،حامد نجفی ،مش ماشاالله هر یکی از دیگری پاکدست تر ،باید هم سرنوشت ماشین سازی که زمانی تیم ملی جوانان رو با بیست بازیکن تغذیه میکرد این باشه ،روزی که زنوزی راننده (مینی بوس )سرویس کارخانه تراکتورسازی بود به یکباره شد صاحب هلدینگ و سلطان فولاد یکی نپرسید از کجا و چطوری ،روزی که حامد نجفی یه بچه محصل به واسطه پدر و عموی نماینده مجلس شد مدیر اجرائی پروژه میدان آذربایجان که بعد بیست سال هنوز به سرانجام نرسیده و یا بگذریم حافظه تاریخی مردم آذربایجان این خیانتها رو فراموش نخواهد کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی