نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بدترین سال زندگی‌ام را سپری کردم/ خداحافظی نمی‌کنم/ اوضاع تیم ملی وخیم است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آندرانیک تیموریان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درگذشت برادرم بدترین اتفاق سال ۹۹ بود.

خبرورزشی - آندرانیک تیموریان یکی از ستاره های بزرگ فوتبال ایران است که همیشه حرف های جذاب و خواندنی دارد. آندو این روزها مشغول انجام تمرینات اختصاصی است تا دوباره به فوتبال برگردد. آندو آخرین بار که در مستطیل سبز به میدان رفته مرداد سال ۹۶ با پیراهن گسترش فولاد بود و بعد از آن دیگر به دلیل مصدومیت از فوتبال دور ماند. آندو آن‌طور که دلش می‌خواست نتوانست از فوتبال ملی و باشگاهی خداحافظی کند. او به‌ دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی روسیه را از دست داد و در فوتبال باشگاهی هم خیلی دوست داشت با پیراهن استقلال از میادین خداحافظی کند اما در نهایت نتوانست به این رویا برسد. او این روزها حسرت‌های دوران بازیگری‌اش را به دست فراموشی سپرده و خودش را هم برای بازگشت به فوتبال آماده می کند هم برای مربیگری.

آندو در سالی که گذشت اتفاق تلخی را تجربه کرد. او برادر بزرگترش سرژیک را در سال ۹۹ از دست داد که به زعم خودش بدترین اتفاق سال سپری شده برای او بود. حرف‌های جدید او را در گفتگو با برنا در زیر بخوانید:

* مشغول تمرین هستم تا در آمادگی ایده آل باشم. پیشنهاداتی هم دارم و امیدوارم بتوانم به فوتبال باشگاهی برگردم. مذاکراتی داشته ام اما به دنبال این هستم که بهترین انتخاب را داشته باشم.

* من در ۲ سال اخیر کلاس‌های مربیگری را پیگیری کردم و مدرک C و B را گرفتم. تصمیم داشتم در کلاس‌های A هم شرکت کنم که متاسفانه کرونا برنامه‌هایم را به هم ریخت و همه چیز را متوقف کرد.

* اولین کاری که بعد از تمام شدن کرونا انجام خواهم داد شرکت در دوره A مربیگری است. مربیگری پروسه خاص خودش را دارد که حتما باید طی شود.

* هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. این که برنامه‌ریزی داشته باشم و برای خودم هدف تعیین کنم خیلی خوب است اما گاهی همه چیز آنطور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود. امیدوارم در آینده بعد از گرفتن مدرک A بتوانم سرمربی تیمی در لیگ دسته اول شوم.

* مذاکراتی با چند باشگاه برای فصل آینده داشته‌ام اما همانطور که گفتم فعلا همه برنامه‌های فوتبال متوقف شده و باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

* حضور در کلاس های مربیگری دلیلی بر خداحافظی از فوتبال نیست. من می توانم بازی کنم و کلاس های مربیگری را هم بگذرانم تا بعد از پایان فوتبالم مشکلی برای ورود به مربیگری نداشته باشم. با این که ۲ سال است در فوتبال حرفه ای نبوده ام اما امیدوارم امسال یا سال آینده بازی کنم.

* من به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی نکرده ام و برخی از رسانه ها بر اساس تصورات خودشان این خبر را منتشر کردند.

* سالی که گذشت اصلا خوب نبود. من برادر عزیزم سرژیک را از دست دادم سال سختی برای خودم و خانواده ام بود و همچنان می گذرد و غم او برای ما تمام شدنی نیست و بدترین اتفاقی بود که می توانست برای من و خانواده ام رخ داد که دیگر سرژیک عزیز را در کنارمان نداشته باشیم.

* اتفاقی تلخ و باورنکردنی برای سرژیک عزیز افتاد. بهترین حامی و مشوق خود را از دست دادم. همیشه خودم را مدیون برادرم می‌دانم و با رفتن او پشتم خالی شد. خلا سرژیک همیشه برای ما حس می شود و هرگز با رفتن او کنار نمی آییم.

* فوتبال ملی شرایطش وخیم شده به دلیل نتایجی که در مسابقات مقدماتی جام جهانی گرفته است. شرایط الان تیم ملی درست مثل سال ۲۰۱۳ است که صعودمان به جام جهانی ۲۰۱۴ در خطر بود و ممکن بود نتوانیم به جام جهانی برسیم. تیم ملی شرایط سختی دارد و امیدوارم در ۴ بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم و صعود کنیم. شرایط دشوار است اما لژیونرهای خوبی داریم که می توانند به تیم ملی کمک کنند.

* امسال مهدی طارمی و سردار آزمون عملکرد خوبی بین لژیونرها داشتند. خصوصا طارمی که فراتر از انتظار ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صفرعلی IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    آرزوی موفقیت دارم برای اندوی متعصب آبی ها آندرانیک تیموریان همین الآن هم یکی از بهترین هاست
  • داود‌تاجی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    آندو‌همیشه‌براما‌تاجی‌ها‌محبوبی
  • مهرداد IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    آقای تیموریان شما در بدترین شرایط استقلال تیم را ترک کردی،، رفتی ماشین سازی تبریز،، ما طرفداران استقلال یادمان نمیرود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی