نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برد خفیف پرتغال، برتری شیرین بلژیک و توقف فرانسه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا با توقف فرانسه قهرمان دوره قبل، برد ضعیف پرتغال، برتری بلژیک و شکست کرواسی آغاز شد.

خبرورزشی - رقابت‌های انتخابی جام جهانی امشب شروع شد و در دیدارهای مهم بلژیک و پرتغال پیروز شدند، در حالی که فرانسه متوقف شد کرواسی شکست خورد.


در گروه A، پرتغال با یک گل‌به‌خودی از سد آذربایجان گذشت. مدودوف تنها گل این بازی را دقیقه ۳۷ به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. علی قربانی مهاجم ایرانی‌الاصل آذربایجان در نوک حمله تیمش قرار گرفت و تا دقیقه ۸۵ در زمین حضور داشت.

صربستان در دیگر بازی این گروه ۳ بر ۲ ایرلند را برد. ولاهوویچ در دقیقه ۴۰ و میتروویچ در دقایق ۶۸ و ۷۵ برای صرب‌ها و براون و کالینز در دقایق ۱۸ و ۸۶ برای ایرلند گل زدند.

کریستیانو رونالدو (پرتغال - آذربایجان)


در گروه D، فرانسه در خانه مقابل اوکراین با تساوی یک-یک متوقف شد. گریزمن دقیقه ۱۹ برای فرانسه گل زد و کیمپمبه دقیقه ۵۷ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اوکراین به گل تساوی برسد.

فنلاند و بوسنی در دیگر بازی این گروه به کارشان با تساوی ۲-۲ خاتمه دادند.

فرانسه - اوکراین


در گروه C، بلژیک که میزبان ولز بود، ابتدا توسط ویلسون در دقیقه ۱۰ دروازه‌اش را باز شده دید، ولی دبروینه در دقیقه ۲۲، تورگان آزار در دقیقه ۲۸ و لوکاکو در دقیقه ۷۳ برای شیاطین‌سرخ اروپا گلزنی کردند تا در نهایت ۳ بر یک این تیم برنده شود.

در دیگر بازی این گروه جمهوری‌چک با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ از سد میزبانش استونی گذشت.

بلژیک - ولز


در گروه G، نروژ که مهمان جبل‌طارق بود با ۳ گل برنده شد. شورلوت، تورستوت و اسونسون در دقایق ۴۳، ۴۵ و ۵۷ برای نروژ گل زدند.

مونته‌نگرو هم در دیگر بازی این گروه با تساوی بدون‌گل مقابل لتونی متوقف شد.

جبل طارق - نروژ


در گروه H، کرواسی نایب‌قهرمانی دوره قبل جام جهانی هم شروع بدی داشت و با یک گل به اسلوونی باخت. لووریچ در دقیقه ۱۵ تنها گل بازی را زد.

در دیگر بازی‌های این گروه، روسیه ۲ بر یک مالت را برد و قبرس و اسلوواکی به تساوی بدون‌گل رسیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی