پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
۲ |
۵
تماس فرهاد مجیدی با مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی بعد از مبتلا شدن مهدی قایدی به کرونا با او تماس گرفت و جویای احوالش شد.

خبرورزشی - در اردوی تیم ملی بود که مشخص شد مهدی قایدی کرونا گرفته و باید قرنطینه شود. او بلافاصله اردوی تیم ملی را ترک کرد و برای استراحت به منزل رفت. در همان ساعات اولیه فرهاد مجیدی با قایدی تماس گرفت و جویای احوال شاگرد خود شد. سرمربی استقلال که خیلی به قایدی اعتقاد و اعتماد دارد، به مهدی روحیه داد و گفت منتظر بازگشت تو به میادین و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا هستم.
 
مهدی قایدی از امیدهای اصلی استقلال در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود که مجیدی  حساب خاصی روی او باز کرده و امیدوار است درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

 به جز قایدی، سیاوش یزدانی هم مشکوک به کرونا بود که خوشبختانه تست او منفی اعلام شد و هیچ مشکلی برای همراهی استقلال در بازی با پیکان ندارد. احتمالاً او محمد حسین مرادمند زوج اصلی خط دفاعی استقلال را در بازی با پیکان تشکیل خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    خوب الان یعنی یکی مریض بشه مربیش بهش زنگ نمی زنه در ضمن هنوزتاوان مادر عیسی و 10 سال نابود کردن پرسپولیس کیسه نداده منتظر باشید
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    احتمالا قول همکاری برای تهیه ارز نیمایی مورد نیاز برای خرید دارو و مکمل های مورد نیاز رو داده بهش در ضمن از طرف یه بنده خدایی هم قول قربونی داده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی