نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهرام یک بر صفر پیش افتاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله دوم پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال با پیروزی تیم های مهرام تهران و شهرداری گرگان پیگیری شد.

خبرورزشی - تیم بسکتبال مهرام در مرحله یک چهارم نهایی ۸۲- ۵۹ کوچین آمل را شکست داد تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر را برد استارت بزند.
کوارتر اول:
رقابت دیدنی این دو تیم با پرتاب سه امتیازی متین آقاجانپور از تیم کوچین آمل آغاز شد.مهرامی ها هم توسط صمد نیکخواه بهرامی و ترنت به امتیاز رسیدند اما اختلاف نزدیک در نهایت برتری را به نفع تیم تهرانی ۲۱- ۱۵ رقم زد.
کوارتر دوم:
در این کوارترتعویض های متوالی علی آرزمندی به نتیجه رسید و دفاع یار به یار از کوچینی ها باعث شد تا شاگردان رضا نوری (سرمربی کوچین ) تمرکز لازم برای پرتابهای سه امتیازی خود که حربه آنها برای برد مقابل حریفان بود داشته باشند و این کوارتر را ۲۳- ۱۴واگذار کردند.مهرام نیمه اول را ۴۴- ۲۹ صاحب برد شدند.صمد نیکخواه بهرامی و مالیک ترنت هر کدام ۱۵ امتیاز برای مهرام کسب کردند.
کوارتر سوم:
اشتباهات دفاعی و ترنورهای زیاد جوانان کوچین کار دست این تیم داد تا اختلاف امتیاز همچنان افزایش پیدا کند.نعویض های رضا نوری هم کار به جایی نبرد و ۲۱- ۱۲ بازنده شدند.میثم میرزایی با ۷ امتیاز بهترین بازیکن این کوارتر برای مهرامی ها بود.
کوارتر چهارم:
بازی در این وقت زمانی از جذابیت آن کم شد و پرتابهای موفق،توپ دزدی های ترنت یکی پشت دیگری امتیازات را به نفع مهرامی ها رقم زد و این رقابت ۸۲- ۵۹  به نفع مهرام به پایان رسید تا تیم تهرانی یک بر صفر از کوچین پیش بیافتد.دیدار دوم این دو تیم روز شنبه هفتم فروردین ماه ساغت ۱۴:۳۰ برگزار می شود.
در این رقابت مالیک ترنت با ۲۱ امتیاز،۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی