نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهرام یک بر صفر پیش افتاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله دوم پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال با پیروزی تیم های مهرام تهران و شهرداری گرگان پیگیری شد.

خبرورزشی - تیم بسکتبال مهرام در مرحله یک چهارم نهایی ۸۲- ۵۹ کوچین آمل را شکست داد تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر را برد استارت بزند.
کوارتر اول:
رقابت دیدنی این دو تیم با پرتاب سه امتیازی متین آقاجانپور از تیم کوچین آمل آغاز شد.مهرامی ها هم توسط صمد نیکخواه بهرامی و ترنت به امتیاز رسیدند اما اختلاف نزدیک در نهایت برتری را به نفع تیم تهرانی ۲۱- ۱۵ رقم زد.
کوارتر دوم:
در این کوارترتعویض های متوالی علی آرزمندی به نتیجه رسید و دفاع یار به یار از کوچینی ها باعث شد تا شاگردان رضا نوری (سرمربی کوچین ) تمرکز لازم برای پرتابهای سه امتیازی خود که حربه آنها برای برد مقابل حریفان بود داشته باشند و این کوارتر را ۲۳- ۱۴واگذار کردند.مهرام نیمه اول را ۴۴- ۲۹ صاحب برد شدند.صمد نیکخواه بهرامی و مالیک ترنت هر کدام ۱۵ امتیاز برای مهرام کسب کردند.
کوارتر سوم:
اشتباهات دفاعی و ترنورهای زیاد جوانان کوچین کار دست این تیم داد تا اختلاف امتیاز همچنان افزایش پیدا کند.نعویض های رضا نوری هم کار به جایی نبرد و ۲۱- ۱۲ بازنده شدند.میثم میرزایی با ۷ امتیاز بهترین بازیکن این کوارتر برای مهرامی ها بود.
کوارتر چهارم:
بازی در این وقت زمانی از جذابیت آن کم شد و پرتابهای موفق،توپ دزدی های ترنت یکی پشت دیگری امتیازات را به نفع مهرامی ها رقم زد و این رقابت ۸۲- ۵۹  به نفع مهرام به پایان رسید تا تیم تهرانی یک بر صفر از کوچین پیش بیافتد.دیدار دوم این دو تیم روز شنبه هفتم فروردین ماه ساغت ۱۴:۳۰ برگزار می شود.
در این رقابت مالیک ترنت با ۲۱ امتیاز،۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی