نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بردهای آسان آلمان، انگلیس و ایتالیا و توقف اسپانیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دومین شب انتخابی جام جهانی در قاره اروپا، آلمان، انگلیس و ایتالیا پیروز شدند، در حالی که اسپانیا مقابل یونان تن به تساوی داد.

خبرورزشی - امشب با برگزاری چند دیدار دیگر رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه پیدا کرد که در مهم‌ترین دیدارها آلمان، ایتالیا و انگلیس پیروز شدند و اسپانیا از پس یونان برنیامد.


در گروه B، اسپانیا در گرانادا با نتیجه یک-یک مقابل یونان متوقف شد. موراتا دقیقه ۳۳ لاروخا را پیش انداخت، اما باکاستاس در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

ببینید:

اسپانیا - یونان

سوئد در شب بازگشت زلاتان با یک گل گرجستان را در دیگر بازی این گروه برد. دقیقه ۳۵ ایبراهیموویچ به کلائسون پاس‌گل داد تا با همین یک گل سوئدی‌ها برنده شوند.

ببینید:

شادی گل زلاتان در دیدار سوئد - گرجستان


در گروه C، ایتالیا موفق شد با ۲ گل از سد ایرلند شمالی بگذرد. برای آتزوری، برناردی و ایموبیله مهاجمان‌شان در دقایق ۱۴ و ۳۹ گل زدند.

ببینید:

شادی گل برناردی در دیدار ایتالیا و ایرلند شمالی


در گروه F، اسکاتلند و اتریش در حساس‌ترین بازی گروه به تساوی ۲-۲ رسیدند. هانلی دقیقه ۷۱ و مک‌گین دقیقه ۸۵ برای اسکاتلند دو گل زدند تا گل‌هایی که کالایدژیچ در دقایق ۵۵ و ۸۰ زده بود را تلافی کنند.

مولداوی در دیگر بازی این گروه مقابل جزایر فارو به تساوی یک-یک رسیدند.


در گروه I، انگلیس کارش را با بردی آسان مقابل سن‌مارینو شروع کرد. ۵ گل سه‌شیر را در این بازی وارد پراوس، کالورت لوین، استرلینگ و واتکینز در دقایق ۱۴، ۲۱، ۳۱، ۵۳ و ۸۳ زدند.

ببینید:

نبرد هیجان‌انگیز مجارستان و لهستانی ۳-۳ شد. سالای، زالای و اوربان در دقایق ۶، ۵۳ و ۷۸ برای مجارها و پیانتک، یوزوویاک و لواندوفسکی در دقایق ۶۰، ۶۱ و ۸۳ برای عقاب‌ها گلزنی کردند.

ببینید:

آلبانی هم در دیگر بازی این گروه با یک گل از سد آندورا گذشت.

انگلیس - سن‌مارینو


در گروه J، آلمان شروع فوق‌العاده خوبی داشت و با نمایشی عالی موفق شد مهمانش ایسلند را با ۳ گل ببرد. گورتسکا در دقیقه ۳، هاورتس در دقیقه ۷ و گوندوغان در دقیقه ۵۶ هافبک‌های گلزن مانشافت در این دیدار بودند.

ببینید:

در دیگر بازی‌های این گروه هم رومانی ۳ بر ۲ مقدونیه شمالی را برد و ارمنستان هم با یک گل لیختن‌اشتاین را شکست داد.

شادی گل بازیکنان آلمان مقابل ایسلند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی