نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
۰ |
۰
عکس| سردار ایرانی آماده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی زنیت با رفع بیماری و مصدومیت در اردوی تیم ملی حاضر است.

خبرورزشی - سردار آزمون در آخرین اردوی تیم ملی ایران در سال ۹۹ که قبل از دیدار تدارکاتی مقابل بوسنی و هرزگوین برگزار شد، به دلیل بیماری حضور نداشت و در یک ماه اخیر هم با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم کرد، اما حالا با شرایط خوبی به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شده است.

آزمون پس از مصدومیت یک ماهه‌ای که در اردوی زمستانی زنیت سنت‌پترزبورگ با آن مواجه شد، بازگشت موفقی به میادین داشت و در سه دیدار پیاپی دو گل به ثمر رساند و روی یک گل موثر بود، اما در بازی هفته قبل نتوانست این کار را تکرار کند.

این ملی‌پوش ایرانی که در حال حاضر با ۱۳ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه است، یکی از اصلی‌ترین امیدهای هواداران فوتبال و اسکوچیچ برای درخشش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به حساب می‌آید و اکنون با انگیزه مضاعفی در تمرینات تیم ملی ظاهر می‌شود.

سردار ایرانی آماده شد

سردار آزمون در آخرین مسابقه‌ای که برای تیم ملی ایران به میدان رفت، توانست یکی از دو گل شاگردان اسکوچیچ در جریان برتری ۲ بر یک در بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان را به ثمر رساند و حالا می‌خواهد این روند را در دیدار دوستانه پیش رو برابر سوریه ادامه دهد؛ حریفی که سابقه گلزنی برابر آن را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی