اجرای قانون پرسپولیس در استقلال/ یک ممنوعیت و محدودیت جدید برای آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان استقلال برای انجام مصاحبه های حضوری در اماکان مختلف منع شدند.

خبرورزشی - کلیه بازیکنان و مربیان استقلال از حضور در استودیوها، اماکن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلویزیونی و مطبوعاتی با صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌ها تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ممنوع شدند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از مثبت شدن تست کرونای تنی چند از بازیکنان و اعضای کادرفنی قوانین سختی را برای اعضای تیمش وضع کرده و در همین راستا طی روزهای گذشته کلیه بازیکنان و مربیان را از حضور در اماکن عمومی و افتتاحیه‌ها منع کرده است.

روز گذشته نیز سرمربی استقلال که نظم و انضباط برای وی در اولویت قرار دارد، هرگونه حضور در مصاحبه‌ها و گفتگوهای تلویزیونی و رسانه‌ای را برای بازیکنان و مربیانش ممنوع کرده است و این روزها خود از نزدیک و به صورت ویژه وضعیت آبی‌پوشان را کنترل کرده و آن‌ها را زیر نظر دارد و با کوچکترین اشتباه آن‌ها، قاطعانه برخورد کرده و کسر پنج درصد از قرارداد بازیکن خاطی را در نظر خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    مثل همیشه اسکی کیسه از پرسپولیس کبیر
    • Blue Love IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      نگاه کن کی داره از اسکی حرف میزنه کسی که خودش چشمش به دهن استقلالی هاست تا هرچی مینویسن تقلید کنه و... ما برای فرهاد مجیدی تو دریایی ولی ساحل نداری خوندیم شما تقلید کردید.. ما به منصوریان لقب داش علی دادیم شما تقلید کردید. ما تو دربی سال 90 گفتیم بازیکنمون چیپ میزنه یا دریبل میکنه شما اسکی رفتین هتریک میکنه یا پاس میده.ما هشتگ استرا برگردانید زدیم شما هشتگ گرشاسبی و... ما هرکاری بکنیم شما تقلید میکنید اینی هم که می بینی سایت اینجوری مانور داده وگرنه ربطی به پرسپولیس یا تیم دیگه ای نداره. ولی جدا از این باید یه قانون جهت مقابله با دلقک های تقلیدکار دو تیم سرخابی در فضای مجازی اعمال بشه
  • مهدی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    پرسپولیس الگویی خوبی می تونه برای کل تیم های لیگ مخصوصا استقلال باشه
    • لنگی منطقی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      خدا بیامرزه انصاریان و میناوند رو !
  • محمدطاها IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    اوکی..هر_چی_شاه_فرهاد_بگه..زودتر از اینا باید اینکار رو میکردن ولی بازم دمشگرررم شاه فرهاد..نظم و انضباط و اقتدار استقلال همه دلخوشی این روزای هوادارهاست..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی