مورینیو خودش را در حد دانشمندان ناسا می‌داند/ آقای مغرور خنده‌دار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو که هیچ‌وقت زیر بار انتقادات نرفته است، این بار هم به تندی پاسخ نقدها را داده و گفته بسیاری از این منتقدان صلاحیت نظر دادن در مورد او را ندارند.

خبرورزشی - ژوزه مورینیو برای جواب دادن به منتقدانش، خودش را با دانشمندان ناسا مقایسه کرده و تاکید دارد که یکی از مهم‌ترین مربیان جهان فوتبال است. او این حرف‌ها را در حالی زده است که تاتنهام حذفی فاجعه‌بار از لیگ اروپا داشت و در لیگ برتر انگلیس هم اوضاع خوبی ندارد. 

سرمربی پرتغالی همچنان یکی از موفق‌ترین مربیان فوتبال مدرن به حساب می‌آید، حتی با وجودی که بسیاری از موفقیت‌هاش به اولین سال‌های فعالیت مربیگری‌اش برمی‌گردد زمانی که در پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید مربیگری می‌کرد، اما تجربیات اخیر او در تاتنهام و قبل از آن، در منچستریونایتد همراه با ناکامی در مقایسه با موفقیت‌های گذشته او بوده است. همین موضوع سبب شده است که مورینیو با این اتهام روبه‌رو شود که دوران او در سطح اول فوتبال به پایان رسیده است و موفقیتی جدید را به دست نخواهد آورد. 

اما مورینیو که هیچ‌وقت زیر بار انتقادات نرفته است، این بار هم به تندی پاسخ این نقدها را داده و گفته بسیاری از این منتقدان صلاحیت نظر دادن در مورد او را ندارند. او گفته: «فکر نمی‌کنم کسی با دانشمندان ناسا در مورد دانش موشکی بحث کند، اما همه در جهان فکر می‌کنند که می‌توانند با یکی از مهم‌ترین مربیان فوتبال دنیا در مورد فوتبال بحث کنند. این زیبایی فوتبال است. من به آن عادت کرده‌ام. من این موضوع را تحسین می‌کنم و برایم عالی است.»

انتظار می‌رفت که اظهار نظر مورینیو با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شود. یکی از منتقدان مجازی مورینیو، او را فردی «کله خراب» خطاب کرده که در سه سال گذشته هیچ کاری در فوتبال انجام نداده است و دیگری هم «مغرور خنده‌دار» او را به تمسخر گرفته است. البته طرفداران او هم گفته‌اند که او در هر باشگاهی که بوده به جام رسیده است. 

یکی دیگر از کاربران توئیتر هم گفته که: «دانشمندان ناسا اگر چند بار موشک‌های‌شان به اندازه ناکامی تیمهای مورینیو خراب شود، هیچ‌وقت دوباره استخدام نخواهند شد. اگر یک موشک منفجر شود، دانشمندان ناسا، یک گام به عقب برمی‌دارند، ایراد کار را پیدا می‌کنند و تغییراتی ایجاد می‌کنند. مورینیو نه تغییر می‌کند نه تطبیق پیدا می‌کند و نه حتی ایرادهای کار خود را می‌پذیرد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی