نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
۰ |
۱
جزئیات جدایی جنجالی مدافع پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی مس رفسنجان در مورد حرف و حدیث‌های به وجود آمده بعد از جذب بازیکن پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرورزشی -  محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص پرستاره شدن تیمش گفت: در تیم من همه ستاره هستند. کیانی، انصاری و جعفری و محمدرضا و بقیه که اضافه شدند جای خودشان اما همه بچه ها ستاره هستند.  ما در نیم فصل اول جدا از بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند 4-5 تا از بچه های پارسالمان را داشتیم که خیلی خوب کار کردند. آذرباد، رضایی، آوخ، طرهانی و نوشی صوفیانی، کریم زاده همه ستاره هستند. اسم آقای کیانی برای شما آشناتر است و می گویید که ستاره است اما بقیه هم خوب کار کردند و ستاره هستند. مهدی کیانی نیازی به گفتن من نیست. تلفیقی از این ها من را در تیم سازی جلو می برد.

سرمربی مس افزود: در نیم فصل اول فراز هم کار خودش را به خوبی کرد؛ عقیل کعبی، مسیح زاهدی، قائم اسلامی خواه، سجاد آشوری، حامد نورمحمدی و میثم نقی زاده، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم من بودند. سعی می کنیم رفته به رفته بنای تیم را مستحکم تر کنیم. حضور بازیکانی که سابقه بین المللی و لیگ می تواند در فرایند فکری و پروژه های بلند ما کمک کند. طبق برنامه امسال سال تثبیت و سال آینده قرار گرفتن در رتبه تک رقمی است و سال بعدترش هم انشالله تیم را در بین تیم های مدعی ببینیم.

ربیعی در مورد حرف و حدیث های به وجود آمده بعد از جذب انصاری از پرسپولیس یادآور شد: ما روزی که متوجه شدیم آقای انصاری در حال فسخ قرارداد است، دو باشگاه دیگر هم به غیر از ما با ایشان مذاکره کرده بودند. من هم به مسئولان باشگاه گفتم که اگر چینین چیزی صحت دارد و انصاری قصد جدایی از باشگاه محترم پرسپولیس را دارد ما هم شانس خودمان را داشته باشیم و به او پیشنهاد بدهیم. آقای انصاری روز ماقبل پایان نقل و انتقالات جدا شد و ما روز آخر بازی داشتیم و انصاری صبح بیست و هشتم برای مذاکره به رفسنجان آمد. از من بعد از بازی پرسیدند که چه شد و نمی دانستند که توافق صورت گرفته یا نه؟ بعدش متوجه شدند که توافقات نهایی صورت گرفته است. 

وی در انتها خاطرنشان کرد: بعضی از رسانه ها نوشتند که حسن جعفری به عنوان بازیکن آزاد به مس پیوست در صورتی که این صحت ندارد و ما رضایت او را در نقل و انتقالات از باشگاه شهرخودرو گرفتیم. در قضیه آقای انصاری هم اولین سوالی هم کردیم مربوط به فسخ او بود و متوجه شدیم که ایشان فسخ یک طرفه اش را گرفته است. عین فسخ قراردادش را دیدیم و وارد مذاکره شدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی