نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مقایسه جالب کی‌روش درباره مقاومت ملت ایران/ دلم برای ایران تنگ شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش گفت: دلم برای ایران تنگ شده است. سال جدید را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم و آنها همیشه در قلب من جای دارند.

خبرورزشی - کارلوس کی‌روش مربی محبوب پرتغالی با ابراز امیدواری برای برطرف شدن مشکل مربوط به ویروس کرونا گفت: ملت ایران مقابل اسپانیا، آرژانتین و پرتغال ایستادند و من مطمئن هستم که آن‌ها می‌توانند جلوی کرونا هم بایستند و این ویروس را شکست بدهند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: برای همه مردم دنیا آرزوی سلامتی دارم چرا که همه با این چالش درگیر هستند.

کی‌روش با تشکر از همه ایرانی‌هایی که به او پیام می دهند، اظهار کرد: دلم برای ایران تنگ شده است. بسیاری برای من پیام محبت‌آمیز می فرستند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. سال جدید را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم و آن‌ها همیشه در قلب من جای دارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دلال IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    دلت برای دلارهای بیصاحب و یا مفت ایران تنگ شده دلال اعظم.خخ راستی چرا از کلمبیا با اردنگی اخراج شدی بازم ناز شصت کلمبیایی‌ها که حداقل وطن فروش نیستند و خیلی راحت ...نمیشن که بعد از به گند کشیده شدن اعتبار فوتبالشون بیان دست بوسی کیروش عامل این گندکاری؟!
    • ناجی طبرستانی FR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
      ولی با تموم زرنگی ش، حریف استاد افشین فرشچیان نشد ک قالی تقلبی رو بهش قالب کرد خخخختتا
    • 4444 IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
      همه بدبختیای تیم ملی زیر سر شما و بزرگای تیم لنگه که الان به اینو ببریم اونو ببریم افتادین اگه برانگو جان وزیر زبونشو یکم درست و حسابی میچرخوند و اونطرف هم وزیر دخالتی نمیکرد تو فوتبال به خاطر سوگلی الان به جام جهانی رفته بودیم بدون هیچ کم و کاستی
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    مربی خوبی بود ولی کاش با همه درگیر نبود البته اینکه با مدیران دعوا می کرد تا امکانات به دست بیاره رو دوست داشتم ولی نمی فهمم چرا با رحمتی و عقیلی و برانکو و قلعه نویی و استاد اسدی و..... همه و همه مشکل داشت ؟!؟؟؟؟؟ به هرحال کاری که کی روش و برانکو توی فوتبالمون انجام دادن رو هیچ کس نکرد و به خاطر دعوای این‌دونفر باهمدیگه ضربه اش رو فوتبال مملکتمون خورد
  • غضنفر IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    این بنده خدا کلا زندگی و دنیا را جنگ میبینه. ملت ایران مقابل اسپانیا و آرژانتین و پرتغال ایستادند؟!!! فکر میکنم در تاریخ حمله پرتغالی ها را با جام جهانی فوتبال و بقیه قصه هایی که در ذهنش بوده قاطی کرده. آقاجان فوتبال و ورزش برای دوستیه نه تخم دشمنی بریزی و آبش بدی، کم بین طرفداران فوتبال در ایران اختلاف ایجاد کردی حالا دیگه با اسپانیا و آرژانتین هم میخوای دشمنی کنیم؟!!!
  • سهراب US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    مشکل اونایی که در برخورد با کی روش فقط دعواهاش رو میبینن و از روی اون درباره ش قضاوت میکننن همینه: تو این مملکت هر کی بیشتر از بقیه به مراکز قدرت چسبید همیشه محبوبه، حتی اگه بدترین نتیجه ها رو بگیره. اما در عرصه فوتبال جهانی نتیجه رو فقط به اونی میدن که بیش از همه زحمت میکشه. کی روش اگه تیم ملی رو از گروهش صعود میداد و قهرمان آسیا هم میشد باز هم همین برخورد رو باهاش میکردن و فوق فوقش یه سال بعد جام ملتها نیگرش میداشتن. تو این مملکت باید بله قربان گو باشی تا قبولت داشته باشن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی