نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
دبیرکل فدراسیون فوتبال: میزبانی مهم نیست؛ فرزندان رشید ما عراق و بحرین را شکست می دهند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال معتقد است اهدای میزبانی گروه C مقدماتی جام جهانی به کشورمان اهمیتی ندارد.

خبرورزشی - منصور قنبرزاده درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران و ماجرای حق میزبانی و ... مصاحبه‌ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*دو بار با اسکوچیچ جلسه داشتیم و او گلایه‌مند بود. نارسایی‌هایی وجود داشت که بلافاصله ستادی در فدراسیون فوتبال، خیلی سریع برای حل این کمبودها اقدام کرد تا شرایط در شأن تیم ملی کشورمان باشد و در جام جهانی حاضر شویم.

*تا جایی که اطلاع دارم، دیدار با سوریه است و نمی‌دانم فیفادی داریم یا خیر. اگر قرار به برگزاری دیدار تدارکاتی باشد، باید در فیفادی برگزار شود که تا این لحظه به فدراسیون فوتبال و من منعکس نشده است.

*درخصوص جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با جانی اینفانتینو مکاتباتی صورت گرفته است. قرار بود فیفا برنامه‌ریزی کند و به ما اطلاع بدهد که هنوز روز آن را به ما اعلام نکرده‌اند. تکلیف ریاست فدراسیون فوتبال پس از یک سال و اندی روشن شد و شاید این موضوع، یکی از دلایل این دیدار بود. صحبت‌هایی درخصوص میزبانی بحرین خواهد شد و عزیزی خادم با توجه به ارتباطات خود و نیز پیگیری وزارت خارجه، ان‌شاءالله باید این دیدار را داشته باشد. فیفا باید زمان دقیق این ملاقات را اعلام کند.

*خیلی مهم نیست میزبانی را بدهند یا ندهند و مهم این است که بچه‌های ما خودشان را آماده کنند. خارج از تعصب می‌گویم این بازیکنان و فرزندان رشید کشور در بحرین هم قابلیت شکست عراق و بحرین و صعود به عنوان تیم اول گروه را دارند. سطح فوتبال ما از عراق و بحرین خیلی بالاتر است و نباید خیلی نگران موضوع باشیم. برای بازگرداندن میزبانی تمام تلاش خود را می‌کنیم اما تمرکزمان باید روی این باشد که در بحرین با قدرت صعود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ق ر IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    خایینن به شماها می‌گویند این اول کار است بعدها از شما چیزهای دیگه می خواهند فقط باید بخاطر شرافت فوتبال زیر با زور نروید انصراف یا در کشور بی طرف
  • فرشاد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    هنوز اول راه هستند اما از الان عدم توانایی و بی عرضگی و بی غیرتی کنونی و اینده خودشان دارند توجیه می کنند
  • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    دروغ و دقل آقا چرا ایقدر دروغ میگید میزبانی مهم نیست واقعاااااااااااااااااااااااا
  • شمسعلی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    جوک گفتن شروع شد.با وجود مدیرانی به حماقت و ضعیف بودن شما عمرا میزبانی رو به ما بدهند.دارن ماست مالی میکنن تا از حالا اذهان رو اماده کنن که من نبودم دستم بود
  • ناشناس IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    مزخرف نگو چه حرفی می زند دشمن تراشی و تیم حریف را دست کم گرفتن خطا است اگر راست می گویید برو با صدای بلند از حق این سرزمین دفاع کنید مانند رزمندگان اسلام
  • بهبودی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    چطور میزبانی مهم نیست وقتی تو اون گرما زبون بچه ها رسید به چاک یقشون اونوقت می فهمی که میزبانی مهمه یا نه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی