نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رئالی‌ها جانشین رونالدو را می‌فروشند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال‌مادرید از ادن آزار ناامید شده و تصمیم دارد با مبلغ بسیار کمی این بازیکن بلژیکی را بفروشد.

خبرورزشی - نزدیک به تابستان تحرکات نقل و انتقالاتی رئال هم بیشتر می‌شود. در قسمت جدید صحبت از فروش ادن آزار مطرح شده که با مصدومیت‌های گاه و بیگاهش نتوانست انتظارات را برآورده کند.

گفته می‌شود رئال‌مادرید قیمت درخواستی خود را برای ادن آزار تعیین کرده است. زین‌الدین زیدان اعتقاد خود به وینگر بلژیکی را از دست داده و پرس تصمیم به فروش او در تابستان گرفته است. دوران آزار در رئال مادرید با آسیب دیدگی و از دست دادن فرم بدنی‌اش به دلایل مختلف همراه بود. این امر باعث شده است تا مقامات رئال صبر و تحمل خود درباره ستاره سابق چلسی از دست بدهند.

طبق گزارش نشریه «موندو دپورتیوو»، باشگاه رئال‌مادرید مایل است مبلغ ۵۰ میلیون یورو پیشنهاد برای فروش ادن را بپذیرد. این باشگاه در حال حاضر به دلیل همه‌گیری کرونا در یک شرایط مالی سخت قرار دارد و به دنبال جبران هزینه‌ها از طریق فروش بازیکن بلژیکی خود است. رئال ضرر بزرگی را برای ادن متحمل خواهد شد زیرا او در برنابئو حدود ۱۲۰ میلیون یورو آب خورد. با این حال فروش آزار به رئال اجازه می‌دهد تا در تابستان سر و صدای زیادی در بازار نقل و انتقالات ایجاد کند زیرا این بلژیکی بالاترین دستمزد را در باشگاه می‌گیرد.

رئال‌مادرید زیر نظر زیدان با خانه‌تکانی مواجه خواهد شد و در حالی که برخی بازیکنان دیگر در تفکرات سرمربی نیستند، شاید ستاره‌ای مثل امباپه یا هولاند به مادرید بیایند.

در همین زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی