یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
۲ |
۵
عنوان غیرقابل انتظار برای دو بازیکن پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمال کامیابی‌نیا و بوژیدار رادوشویچ در صورت یک قهرمانی دیگر با پرسپولیس، به دومین بازیکن پرافتخارترین لیگ برتر ایران تبدیل خواهند شد.

خبرورزشی - کامیابی‌نیا و رادوشویچ که حالا در بین پنج بازیکن باسابقه پرسپولیس قرار دارند، در تمام قهرمانی‌های این چند سال پرسپولیس حضور داشته‌اند و حالا در آستانه یک عنوان جالب قرار گرفته‌اند.

پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر خلیج فارس، سیدجلال حسینی با ۸ قهرمانی است. او ۴ بار با پرسپولیس، ۳ بار با سپاهان و یک بار با سایپا لیگ برتر را فتح کرد و امیدوار است در اتفاقی خارق العاده، جام‌هایش را دو رقمی کند.

در رتبه دوم نام محرم نویدکیا دیده می‌شود که در دوره دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم لیگ برتر با سپاهان قهرمان شد و حالا به عنوان سرمربی، رسیدن به جام را دنبال می‌کند.

نکته جالب اینکه در جایگاه سوم نام چند پرسپولیسی دیده می‌شود که از بین آن ها فقط بوژیدار رادوشویچ و کمال کامیابی‌نیا در جمع سرخ‌ها حضور دارند و اگر در پایان لیگ بیستم، فاتح این رقابت‌ها شوند، در اتفاقی عجیب جایگاه دوم را هم به نام پرسپولیس می‌زنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    چشم شور ناپاکان از محبوب ایران دور باد
  • فری عشقی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    فرق بزرگانی مثل پرسپولیس سرزمین پارسی با کوچبکان در همین جزییات مشخص میشه؟ ما با جام ها و افتخار آفرینی شیر مردان پارسی کری میخونیم و تیم کوچیک کیسه با جمع کردن اضافی های م. اصالت تمدن تاریخ و فرهنگ خریدنی نیست!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی