نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
۲ |
۵
عنوان غیرقابل انتظار برای دو بازیکن پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمال کامیابی‌نیا و بوژیدار رادوشویچ در صورت یک قهرمانی دیگر با پرسپولیس، به دومین بازیکن پرافتخارترین لیگ برتر ایران تبدیل خواهند شد.

خبرورزشی - کامیابی‌نیا و رادوشویچ که حالا در بین پنج بازیکن باسابقه پرسپولیس قرار دارند، در تمام قهرمانی‌های این چند سال پرسپولیس حضور داشته‌اند و حالا در آستانه یک عنوان جالب قرار گرفته‌اند.

پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر خلیج فارس، سیدجلال حسینی با ۸ قهرمانی است. او ۴ بار با پرسپولیس، ۳ بار با سپاهان و یک بار با سایپا لیگ برتر را فتح کرد و امیدوار است در اتفاقی خارق العاده، جام‌هایش را دو رقمی کند.

در رتبه دوم نام محرم نویدکیا دیده می‌شود که در دوره دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم لیگ برتر با سپاهان قهرمان شد و حالا به عنوان سرمربی، رسیدن به جام را دنبال می‌کند.

نکته جالب اینکه در جایگاه سوم نام چند پرسپولیسی دیده می‌شود که از بین آن ها فقط بوژیدار رادوشویچ و کمال کامیابی‌نیا در جمع سرخ‌ها حضور دارند و اگر در پایان لیگ بیستم، فاتح این رقابت‌ها شوند، در اتفاقی عجیب جایگاه دوم را هم به نام پرسپولیس می‌زنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    چشم شور ناپاکان از محبوب ایران دور باد
  • فری عشقی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    فرق بزرگانی مثل پرسپولیس سرزمین پارسی با کوچبکان در همین جزییات مشخص میشه؟ ما با جام ها و افتخار آفرینی شیر مردان پارسی کری میخونیم و تیم کوچیک کیسه با جمع کردن اضافی های م. اصالت تمدن تاریخ و فرهنگ خریدنی نیست!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی