یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
۰ |
۰
شیاطین‌سرخ گزینه رئال را هایجک می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که در خبرها آمده ظاهرا منچستریونایتد قصد ندارد بیخیال خرید پائو تورس شود و می‌خواهد این بازیکن را هرطور شده از اسپانیا به لیگ برتر بیاورد.

خبرورزشی - گفته می‌شود منچستر یونایتد به دنبال خرید تورس به طوری جدی است. یونایتدی‌ها به حدی جدی هستند که فلورنتینو پرس رئیس رئال‌مادرید پس از هایجک شدن پائو تورس از دست آن‌ها بسیار عصبانی شده است.

تورس که بیش از یک سال با رئال و شیاطین سرخ توسط مدیربرنامه‌اش در ارتباط بوده، در صورت ترک باشگاه ویارئال و رفتن به رئال، جایگزین دائمی سرخیو راموس خواهد شد. با این حال با توجه به علاقه منچستریونایتد به تقویت گزینه‌های دفاعی، گزارش شده است که آن ها توافق کرده‌اند که با قرارداد ۶۵ میلیون یورویی مدافع ویارئال را به خدمت بگیرند.

یونایتدی‌ها با این کار رئال را حسابی خشمگین خواهند کرد زیرا آن‌ها برای تورس نقشه داشتند. به نظر می‌رسد تورس برای انتقال به لیگ برتر مصمم است و منچستریونایتد در موقعیت مناسبی قرار دارد تا بازیکن موردنظر خود را به دست بیاورد. در این بین رئال هم که کمتر از ۱۰۰ روز مانده به پایان قرارداد راموس هنوز با او تمدید نکرده باید استرس جذب مدافع جایگزین را همچنان بکشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی