دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
۳ |
۵
مجیدی قید دو بازیکن استقلال را می‌زند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی و سیدحسین حسینی نسبت به بقیه کرونایی‌های استقلال شرایط بهتری دارند اما استفاده از آنها در بازی با پیکان ریسک بزرگی است.

خبرورزشی - حسینی و قایدی در روزهای گذشته تمرین نکردند و به طور طبیعی از آمادگی لازم دور هستند با این حال احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال گفته شرایط آنها خیلی بهتر است اما حرفی از بازی کردنشان در بازی شنبه با پیکان نزده است.

با تمام این اوصاف خیلی بعید به نظر می رسد که فرهاد مجیدی روی استفاده از این دو بازیکن ریسک کند به هر حال برای سرمربی استقلال سلامتی بازیکنانش آن هم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است و پیش‌بینی می‌شود قیداستفاده از قایدی و حسینی را هم مثل سایر کرونایی‌های تیمش بزند.

نکته اینجاست که استقلال در بازی شنبه به جز ۵ بازیکن کرونایی، محمد نادری را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و در واقع باید با بقیه بازیکنان خود را برای مصاف با شاگردان مهدی تارتار آماده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • amir IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    شاید خیلی ها ندونن کسانی که بدن عضلانی دارند زودتر کرونا از بدنشون خارج میشه اینو از دکتر Dr. Gürkan Kubilay شنیدم ثابت شده.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    زلاتان ۲ هفته ای خوب شد این نیم متری ۲ ساعته . مال هیکل عضلانیه!!!!
    • amir IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      سلام. کسانی که ورزش میکنند و زندگی سالم دارند احتمال اینکه کرونارو شکست بدن بیشتره، حالت عادی چهارده روزه ولی اگه کسی زودتر از چهارده روز تست داد و کرونا در بدنش نبود تعجب نکنید. زلاتان هم اگه ورزشکار نبود شاید دو هفته بیشتر درگیر بود یا بین ما نبود، مثالت مثل کسانی که متاسفانه سیگار میکشند، بهشون میگی نکش برای سلامتی ضرر داره در جواب میگه کسانی رو میشناسم سیگار میکشند بیشتر عمر کردن و کسانی رو میشناسم که سیگار نمیکشیدند کمتر عمر کردن. کاره درست یک دونه است، کسی که بگه درست ورزش کردن بده یا بگه سیگار کشیدن خوبه ندیدم اگر هم باشه دوری میکنم ازش.موفق باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی