نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کنایه تند معاون استقلال به شاهرخ بیانی/ یک استقلالی با حرف و حاشیه خانه خودش را خراب نمی‌کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات رخ داده پیرامون این باشگاه و حاشیه‌های پیش آمده پس از صحبت‌های مدیرعامل باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

خبرورزشی - محمد حسین مولایی معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال در رابطه با موضوعاتی که به تازگی پیرامون باشگاه استقلال مطرح شده است، توضیحاتی را ارائه داد. در بخشی از این توضیحات آمده است: حاشیه استقلال را تخریب می کند و باید با یکدلی و اتحاد بیشتر به این تیم کمک کرد. ما از همه پیشکسوتان استقلال می خواهیم به تیم کمک کنند و حرف های منطقی در خصوص تیم بزنند. این که گفته می شود به دلیل مدیریت ضعیف در استقلال چند نفر کرونا گرفتند خیلی اشتباه است! متاسفانه این بیماری شیوع زیادی پیدا کرده و این که کسی درگیر آن شود ارتباطی به مدیریت ندارد. ما که نمی توانیم جلوی کرونا را بگیریم که اگر این طوری بود کل جهان درگیر آن نمی شد. همه ما استقلالی هستیم و استقلالی که با حرف و حاشیه خانه خودش را خراب نمی کند و بلکه در چنین شرایطی باید به استقلال کمک کنیم.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با سایت خبرورزشی درباره کرونایی شدن ۹ استقلال گفته بود: مدیریت درست و حسابی در تیم نیست. این مسائل و کنترل کرونا که دیگر ربطی به بابا مسعود و حمایت وزارت ورزش ندارد. ما عادت کرده‌ایم همه تقصیرها را گردن وزیر و وزارت ورزش بیندازیم. در حالی که این مسائل به خود تیم ربط دارد، به باشگاه و دیسیپلینی که برای تیم در نظر می‌گیرند. ساختار کلی باشگاه ایراد دارد. (کمک) سرپرست تیم باید الگوی همه باشد ولی خودش کرونا می‌گیرد. مربی باید الگوی دروازه‌بانانش باشد ولی خودش کرونا می‌گیرد!

متن کامل گفتگوی خبرورزشی با شاهرخ بیانی را از اینجا بخوانید.

پس از این اظهارات  محمد کاظمی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال که خود یکی از افراد مبتلا به کرونا در این تیم است در واکنش به اظهارات شاهرخ بیانی گفت: پیشکسوتی که شاید تنها و تنها موفقیت زندگی‌اش گلزنی برای رقیب دیرینه و گره کردن مشت‌هایش برای هواداران استقلال بوده و هیج‌کس آخرین مصاحبه حمایتی او از استقلال را به یاد نمی‌آورد، ابتلای چند عضو تیم به کرونا را دستاویزی برای حمله به آبی‌ها قرار داده و ارکان باشگاه را مورد هجمه قرار داده تا از این طریق حواشی تازه‌ای به استقلال تحمیل و شاید ارادتش به رقیب دیرینه را تکمیل کند!

متن کامل اظهارات مدیر رسانه ای باشگاه استقلال را نیز از اینجا بخوانید.

شاهرخ بیانی پس از این اظهارات مدیر رسانه ای استقلال سکوت نکرد و ترجیح داد اینگونه جواب مدیر استقلال را بدهد: آنهایی که امروز در باشگاه استقلال درصدد هستند تا اسم شاهرخ بیانی و کارهایی که برای استقلال کرده را زیر سئوال ببرند آن زمان که ما با این تیم در آسیا قهرمان شدیم یا به دنیا نیامده بودند و یا آن روزها ۳، ۴ سال بیشتر سن نداشتند. حالا همان ها مرا بی تعصب خطاب می کنند(خنده).

متن کامل واکنش شاهرخ بیانی را از اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدعلوی CA ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    این بنده خدا که تا چند وقت پیش نمیدونست استقلال و پرسپولیس اصولا چی هستن، حالا که بلطف نیروهای ناشناخته ی طبیعت! شده معاون یکی از دو باشگاه بزرگ مملکت، داره به شاهرخ خان بیانی راه و رسم استقلالی بودن رو یاد میده!! جالبه که اصلن حد و شرمی هم در گفتار نیست!
    • امید IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      متاسفانه یک سری افراد پاشون تو این تیم باز شده که تو محله اشون که هیچ تو کوچشونم کسی این جماعت رو نمیشناسه تیم از لحاظ مدیریت در شرایط خوبی نیست هر کی صبح زودتر بلند میشه واسه بیانه نویسی مسابقه داره حالا در سایت باشگاه نشد در فضای مجازی
  • آدرین دهه هشتادی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    آقا حق داره به خدا من تازه فهمیدم که این هایی که یه عمر به آنان پیشکسوت به خورد ما دادن بازیکن پرسپولیسی بدون یعنی هم بیانی و هم نامجومطلق؟؟ میگم پرویز مظلومی و مرفاوی هم بازیکن تیم رقیب بودن الان میگن ما استقلالی هستیم آیا؟
    • فری عشقی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      آره پسرم این جماعت کیسه یه عمره که با ساختن تاریخ جعلی سر شما رو کلاه گذاشتن درست مثل قهرمانی در آسیا!!؟! از بازی های چهارجانبه که در بنگلادش برگزار میشد برگشتن تو فرودگاه گفتن ما قهرمان آسیا شدیم بعد کاشف به عمل اومد یه تیمی بوده به اسم محمدان بنگلادش که مربی اون تیم هم مرحوم حجازی بود تیم کیسه رو دعوت کرده به اونجا!! اشکال نداره فرزندم راه توبه باز تا دیر نشده توبه کن و به پارسی بودندت افتخار !!
  • 4444 IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    شما خبریا هم قشنگ آتیش بیار معرکین معلوم نیست از وزیرش بکشیم از شما بکشیم یا از این فدراسیون فکستنی که معلوم نیست دارن چیکار میکنند به همین راحتی سه تا از بازیهای خانگی رو از دست دادن دادن به بحرین وقتی عرضه ندارین بیخود میکنین تو پست و مقام میمونین آخه به چه قیمتی دیگه عرضه عربا رو ندارین شما ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی