نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
واکنش کاپیتان سابق سپاهان به قهرمانی‌های پرسپولیس/ کنار رفتنم از تیم ملی فنی نبود
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هادی عقیلی، کاپیتان سابق تیم سپاهان اصفهان درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت کرد.

خبرورزشی - هادی عقیلی کاپیتان سابق سپاهان و بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی که در حال حاضر در آمریکا به سر می برد و مشغول گذراندن دوره های مربیگری است اظهاراتی را مطرح کرده که بخش‌های مهم آن به نقل از برنا به شرح زیر است: 

* پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و قهرمانی‌های پشت سر هم نشان دهنده بار فنی بالای این تیم است. پرسپولیس در ایران و آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته و نمی‌توان گفت قهرمانی‌هایش شانسی بوده همانطور که قهرمانی‌های متعدد سپاهان اصلاً شانسی نبود و آنها امسال نیز از مدعیان جدی قهرمانی هستند.

* {کنار رفتنت از تیم ملی فنی بود یا غیر فنی؟} غیر فنی بود. متاسفانه همراه تیم ملی نبودم و بابت آن پشیمانم چون می توانستم کمی صبورتر باشم. در یکسال و اندی که با آقای کی روش بودم کاملا به من اطمینان داشت از لحاظ فوتبالی و به راحتی می توانستم دو جام جهانی بازی کنم و در جام ملت ها بازی کنم و بازی‌های ملی‌ام خیلی بالاتر باشد ولی به هر صورت آن اتفاق افتاد. من فکر می کنم با صبور بودن من می شد این موضوع اتفاق نیفتد ولی فنی و غیر فنی هر دو در فوتبال هستند.

* من دوست داشتم در تیم اروپایی خوب بازی کنم که این اتفاق نیفتاد. 

* {شما را از نظر تیپ و نوع بازی با راموس مقایسه می‌کردند به خصوص با آن تل سفید که می‌زدید؟} واقعا می گویم اتفاقی بود ولی در آن زمان تیپ‌مان مشابه شده بود البته که راموس هم بسیار مدافع قوی بود و هست ولی او مدل موهایش را پشت سر هم تغییر داد و اگر می خواستم دنباله رو او باشم باید مدام مدل موهایم را تغییر می دادم ولی در آن مقطع و آن مدل یکسان شده بود. 

* محال بود من و مهرداد حرف بزنیم و من نخندم همیشه حتی این اواخر قبل از فوتش زمانی که برایم وویس می گذاشت من می خندیدم و بسیار بسیار شیرین بود و من دوستش داشتم ولی خودش دیگر نیست. تنها چیزی که می توانم بگویم مهرداد برای من همیشه یادآور شادی است. برای من نبودن مهرداد و علی خیلی سخت است و با علی انصاریان بیشتر همبازی بودم تا مهرداد ولی علی چون خیلی جابجا شد و بعد به سینما رفت فقط گاهی یکدیگر را می دیدیم. 

* {بهترین مربی خارجی که به ایران آمده است} بی شک آقای کی روش و برانکو.

* {بهترین جمله یک گزارشگر راجع به شما} دو گزارشگر بودند که که می گفتند هادی عقیلی برای سپاهان نعمتی است. اولین تیتری که از خودم در جراید دیدیم و من خبر نداشتم روزی بود که آزمون کنکور می دادم و آن روز برایم آوردند که نوشته بود علی پروین گفته بود: عقیلی بهترین جانشین برای هاشمی نسب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    با جرات و قاطعیت میگم ضعیف ترین مدافع تاریخ ایران همین جناب عقیلی هست که در کارنامه بسیار بسیار ضعیف دوران بازی کردن خودش موارد زیادی پنالتی هدر دادن و گل به خودی زدن و در زمین محو بودن وجود داشته و سپاهان را به روز سیاه کشاند و از آن جدا شد
  • آرمانی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    هادی عقیلی فوتبالیست با کیفیت بود و همیشه در سطح بالا ب قولی غیرتی بازی میکرد کاش بیشتر تو پرسپولیس میموند یکی از ترکیبهای ک دوس داشتم تو خط دفاع پرسپولیس ببینم ترکیب هادی محسن تو قلب دفاع بود ک متاسفانه محسن تنها بود
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      اره محسن بنگر با سوتی های تعمدی اش جلوی لنگ!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی