نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
۶ |
۵
حرکت آهسته رونالدو به سمت علی دایی/ کار CR7 سخت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال برخلاف انتظارش این ماه گل‌های ملی زیادی نزد و کار دشواری در دیدارهای آتی مقابل تیم‌های بزرگی مثل اسپانیا، آلمان و فرانسه خواهد داشت.

خبرورزشی - کریستیانو رونالدو سرانجام برای تیم ملی پرتغال در دیدارهای انتخابی جام جهانی گل زد و این اتفاق مقابل لوکزامبورگ رخ داد.

فوق‌ستاره پرتغالی انتظار داشت در ۳ بازی مقابل آذربایجان، صربستان و لوکزامبورگ به یک قدمی علی دایی برسد، چرا که قبلاً ۸ مرتبه مقابل این ۳ تیم گلزنی کرده بود. با این حال رونالدو هم کم‌فروغ بود و هم بدشانس. او مقابل صربستان گلی زد که داور به اشتباه نپذیرفت و جنجالی هم شد. مقابل آذربایجان هم ترفندهای دفاعی حریف اجازه نداد به گل برسد. همان یک گل مقابل لوکزامبورگ تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد ۱۰۳ رساند.

حالا برای رسیدن به ۱۰۹ گل ملی علی دایی، رونالدو چشم به دیدارهای آتی مقابل اسپانیا و اسرائیل دارد. خبر خوب برای رونالدو این که سابقه هت‌تریک مقابل اسپانیا را در جام جهانی داشته و خاطره خوبی از این حریف دارد. رونالدو اگر در این دیدارهای دوستانه نتواند ۶ گل بزند، کارش سخت‌تر خواهد شد، چرا که دیدارهای بعدی در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ مقابل مجارستان، آلمان و فرانسه خواهد بود.

جدای از تمام این تفاسیر، گفته می‌شود شاید به دلیل رفتار رونالدو در پایان دیدار پرتغال و صربستان و پس از مردود شدن گلش، او با یک جلسه محرومیت از سوی فیفا مواجه شود.

باید ببینیم سرانجام کاپیتان پرتغال که سماجت خاصی برای رسیدن به رکوردهای مختلف دارد، چه زمانی به علی دایی اسطوره فوتبال ایران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    حسین سعید از عراق با 78 گل ملی و پله از برزیل با 77 گل ملی. حالا بگید پله با 3 قهرمانی در جام جهانی و کریس رونالدو با 5 توپ طلای جهان بهترین هستند یا علی دایی و حسن سعید
  • آذربایجان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    اینقدر که شما پارسها درتلاش برای شکسته شدن رکورد گل ملی دایی هستین خود رونالدو نیست نترسید اونم میرسه یهویی زیادفشارمیاد سکته میکنید
    • فاطی تی تی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      ما که بیشتر دوس داریم بزنه
  • ویتوریا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    تیمهایی که رونالدو بهش گل زده رو برو نگاه کن بعد بیا رونالدو رو با دایی و حسین سعید مقایسه کن .دایی تو هیچ جام جهانی گلی نزده، همین رونالدو که میگی ۵ تا توپ طلا برده ، برای رئال فقط چیزی بیشتر از چهارصد تا گل زده، پله هم که همه میشناسن چه اسطوره ای بوده، کاش تو مقایسه هامون یکم انصاف داشته باشیم.
    • Ali IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      خود رونالدو هم به کیا گل زده اکثرا تیم های ضعیف رکورد دایی هم بشکنه باز هم افتخار کل ایرانه
  • ایران US ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    علی دایی قهرمان ایران و ایرانی اصیل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی