نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
روزبهانی: در زمان حال زندگی می‌کنم و هیچ آینده‌ای را نمی‌بینم/ برای رسیدن به توکیو باید رنکینگ بگیرم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قهرمان بوکس کشورمان گفت: آرزو می‌کنم در سال جدید آرامش و آسایش به خانواده‌ها برگردد و هر چه زودتر گرفتاری‌های مردم برطرف شود.

خبرورزشی - احسان روزبهانی بوکسور پرافتخار کشورمان اعتقاد دارد سال ۹۹ آن چنان سال خوبی نبود، چون عزیزان زیادی را در سال گذشته از دست دادیم. هیچ اتفاق خوشایندی برای کسی رخ نداد و فقط سالی بود که مرگ و میر برای همه دنیا عادی شد!

مصاحبه این بوکسور ارزنده و با سابقه کشورمان را در زیر می‌خوانید:

برای تعطیلات عید نوروز چه برنامه‌ای داشتی؟
قصدم این بود که به مسافرت بروم ولی نشد، چون با این شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، نمی‌شود جایی رفت. بهترین جا خانه خودمان در تهران است و امسال هم مثل سال قبل وضعیت خراب است.

پیشنهادی برای مردم داری؟
هم اکنون همه مردم به شمال و کیش هجوم برده‌اند. در حالی که اکثر کشورهای دنیا هنوز در قرنطینه به سر می‌بردند. به هیچ کس ویزا نمی‌دهند ما هم باید این چنین کاری بکنیم و در خانه‌های‌مان بمانیم. مردم هم باید احتیاط کنند چون هر چه سفر بروند این بیماری خطرناک بیشتر می‌شود. 

سال ۹۹ چطور سالی بود؟
سال خیلی بدی بود و هیچ خاطره خوبی نداشته‌ام. از ابتدای سال اوج کرونا بود و عزیزان زیادی را از دست دادیم. مرگ برای ما عادی شده بود. مهرداد میناوند و علی انصاریان، استاد شجریان و خیلی دیگر از عزیز مان را از دست دادیم.

خاطره‌ای ورزشی لذت‌بخشی از روز عید داری؟
 دو سالی که در لیگ حرفه‌ای بوکس قزاقستان مسابقه می‌دادم، در سال ۲۰۱۳ با یک حریف مکزیکی مبارزه کردم و به پیروزی رسیدم. این مبارزه در روز تحویل سال بود و وقتی بازی بردم، این برد را به مردم و خانواده‌ام عیدی دادم. 

عید در دوران کودکی چطور بود؟
همیشه تمامی عیدهای نوروز قشنگ است ولی در کودکی عید نوروز خیلی ذوق و شوق داشتیم. همه چیز نو می‌شد، لباس نو را باید حتما در زمان تحویل سال می‌پوشیدیم. دید و بازدیدها به یاد ماندنی بود. ولی حالا در این سالها چیزی نو نمی‌شود.

بهترین عیدی که گرفتی؟
همیشه پول لای قرآن پدر و مادرم بهترین عیدی بود که گرفتم.

برای سال ۱۴۰۰ چه برنامه‌ای داری؟
چون در زمان حال زندگی می‌کنم و هیچ آینده ای را نمی‌بینم می‌گذارم هر چه پیش بیایید خوش آید.

چه آرزویی برای سال جدید دارید؟
مردم گرفتاری زیاد دارند و مشکلات باعث شده تا آرامشی در خانه‌ای نباشد. آرزو می‌کنم که آسایش به خانواده‌ها برگردد و هر چه زودتر این گرفتاری‌ها برطرف شود، حال دل مردم خوب شود.

اهل عیدی دادن هستی؟
عاشق عیدی دادن هستم، خیلی سال است که به بچه‌ها فامیل، کوچک‌ترها و دوستانم کادو و عیدی می‌دهم. هدیه دادن را دوست دارم.

 تمرینات تیم ملی بوکس در سال جدید از چه روزی شروع می‌شود؟
از چهاردهم فروردین ماه تمرینات آماده‌سازی برای مسابقات قهرمان آسیا در تهران آغاز می‌شود. برای رسیدن به بازی‌های المپیک توکیو بازی کنم. باید در این رقابتها که خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، رنکینگ بگیرم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی