نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
۰ |
۰
کرونا در تیم ملی/ تست دو ملی‌پوش ایرانی مثبت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تست کرونای دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مثبت اعلام شد.

خبرورزشی - نخستین اردوی تیم ملی والیبال در سال ۱۴۰۰، از امروز (چهارشنبه) در حالی آغاز می‌شود که به ملی‌پوشان اعلام شده ساعت ۱۶ با در دست داشتن تست کرونا خود را به کادرفنی معرفی کنند. بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با یکی از آزمایشگاه‌های معتبر، در بدو ورود ملی‌پوشان، تست مجددی از اردونشینان گرفته خواهد شد تا با اطمینان بیش‌تری اردو را آغاز کنیم.

در حال حاضر تست اولیه علی اصغر مجرد و پوریا یلی، دو ملی پوش والیبال ایران مثبت شده و طبق گفته پزشکان باید ۱۰ روز در قرنطینه باشند و سپس از آنها تست مجدد گرفته شود. فدراسیون والیبال برای حفظ سلامتی ملی پوشان اعلام کرده با وجود ورود به اردو با نتیجه منفی تست کرونا، ساعت ۱۶ امروز دوباره از تمام نفرات تست خواهد گرفت.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که مهم‌ترین دغدغه فدراسیون در اردوی تیم ملی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: امیدواریم با برگزاری اردو پشت درهای بسته و تحت تدابیر کامل بهداشتی، تمرینات سالمی برگزار کنیم و به همین منظور، از تردد افراد اضافی جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیچ فردی بدون داشتن تست منفی کرونا، اجازه حضور در تمرینات را ندارد و سعی می‌کنیم تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم که خدایی نکرده مشکلی ایجاد نشود و در برنامه‌های تیم ملی، خللی ایجاد نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی