بی اعتنایی رئیس AFC به دو درخواست مهم عزیزی خادم/ سفر رئیس فدراسیون لغو شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزیزی خادم در تلاش بود تا به دیدار شیخ سلمان بحرینی برود اما این سفر از آنجا که در گرفتن حق میزبانی ایران بی تاثیر بود لغو شد.

خبرورزشی - فدراسیون فوتبال ایران درخواست دیدار با شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای صحبت درباره میزبانی دیدارهای گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را داشت؛ درخواستی که پس از نامه اعتراضی و ۱۲ صفحه‌ای ایران و زیر سوال بردن اعطای میزبانی به بحرین پاسخ داده شد و دبیرکل AFC اعلام کرد دیدار با شیخ سلمان برای روز ۳ آوریل (۱۴ فروردین) هماهنگ شده است. با این حال نکته‌ای در این نامه باعث شد فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در این جلسه شرایطی بگذارد و در نهایت شهاب‌الدین عزیزی خادم از حضور در این جلسه امتناع کند.

 دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی خود اعلام کرده بود شیخ سلمان دخالتی در اعطای میزبانی به بحرین نداشته و این تصمیم از دفتر دبیرکلی AFC اتخاذ شده است. به این معنا که جلسه با شیخ سلمان نباید در مورد مسئله میزبانی باشد و در این نامه اشاره شده بود ‌که جلسه با رئیس بحرینی AFC برای تحکیم‌ روابط میان فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال آسیا است. با این حال فدراسیون فوتبال ایران شرط گذاشت که عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در صورتی با شیخ سلمان وارد جلسه خواهد شد که بخش زیادی از جلسه به صحبت درباره میزبانی دیدارهای انتخابی جام جهانی بگذرد.

همچنین درخواست دیگر ایران برگزاری جلسه آنلاین میان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا بود تا ایران دلایل AFC را برای اعطای میزبانی به بحرین جویا شود. با این حال به این درخواست هم پاسخی داده نشد و با توجه به عدم پاسخگویی AFC به دو درخواست اعلام شده، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز به دیدار شیخ سلمان نمی‌رود.

قرار بود عزیزی خادم سفری هم به سوئیس داشته باشد تا با جانی اینفانتینو دیدار کند. دیداری که با موافقت فیفا نیز همراه بوده، اما با توجه به شرایط سخت سفر با وجود بیماری کرونا، زمان دقیق این سفر نیز مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    ما هوادارایی هستیم که چون کریمی از تیم حریف بود حاضر شدیم غیر فوتبالی رای بیاره و بخاطر رای نیاوردن کریمی فوتبالی هورا کشیدیم! همونایی هستیم که تو ورزشگاه شعار دادیم: کی‌روش یادت باشه سید باید باشه و اون مربی بزرگ رو بخاطر دعوت نکردن غفوری تحت فشار قرار دادیم! ما آماتورترین هواداران کل تاریخیم که هواداریمون هم از روی گردنگیری هس وگرنه کی هواداری تیمی می‌کنه که هشت ساله هیچ جامی نبرده و دلخوش به جامی هست که در قاره چهار کشوری برده!! هواداری بدون منطق ما، هم روی نتایج تیم ملی تاثیر منفی گذاشت و هم روی میزبانی باشگاهامون
  • امیر علی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    این بنده خدا عزیزی خادم اصلا تو بازی نیست... فقط هست..
  • تسلیم شدن یعنی بردگی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    قبول کردن یعنی تسلیم شدن از رفتن به بحرین خودداری کنید. باخت تیم ملی در بحرین قابل پیش‌بینی است . Afc اگر ببیند که زیر بار رفتیم باز هم اینکار را تکرار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی