نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
۱ |
۰
امروز؛ آغاز هفته نوزدهم لیگ بیستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز دوازدهم فروردین ماه با یک بازی در اراک ادامه پیدا می‌کند.

خبرورزشی - امروز در اراک آلومینیم میزبان فولاد خوزستان است و می‌خواهد شگفتی دیگری را در لیگ بیستم رقم بزند. همان طور که می‌دانید اراکی‌ها تنها تیمی هستند که پرسپولیس را در لیگ امسال شکست داده‌اند و حالا به مصاف فولادی می‌روند که حدود یک هفته دیگر باید دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را مقابل العین امارات برگزار کند و جواز حضور در مرحله گروهی مسابقات را بگیرد.

بقیه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ بیستم هم شنبه برگزار می‌شود و در حساس ترین بازی‌ها استقلال میزبان پیکان است و پرسپولیس در مشهد به مصاف شاگردان مهدی رحمتی می‌رود.

اگر فولاد خوزستان هم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، کار ۴ نماینده ایران از ۲۵ و ۲۶ فروردین در این مسابقات آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قدرت IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    اخه کجای بازی لنگ و کیسه مهم و حساسه. دیدار مهم و جذاب بازیهای سپاهان کبیر و فولاد و تراکتور ووهستش حتی مس رفسنجان و اراک هستش. بنده به شخصه هیچ کدوم متنهای لنگ و کیسه رو میزارید باز نمیکنم که بخونم. قطعا فولادی ها و سپاهان و تراکتورها و بقیه شهرها هم اصلا علاقه ایی به خبرهای مسخره لنگ و کیسه ندارند و باز نمیکنند. قطعا این پیام منم جرات گذاشتن هم ندارید. خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی