نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
۱ |
۰
درخواست تراکتور از سازمان لیگ: ببخشید!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کرد محرومیت سعید واسعی زودتر از موعد به اتمام برسد.

خبرورزشیکمیته وضعیت فدراسیون فوتبال روز ۱۷ آذر سعید واسعی را به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد خود با باشگاه پیکان چهار ماه محروم کرد.

محرومیت واسعی حدود پنج روز دیگر به اتمام می رسد و به همین دلیل تراکتور با صدور نامه ای به فدراسیون و سازمان لیگ درخواست کرده با توجه به اینکه این تیم باید به عنوان نماینده ایران از ۲۵ فروردین در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا به زمین برود، محرومیت زودتر از این موعد به اتمام برسد.

تراکتور در این نامه درخواست کرده باقی مانده از محرومیت واسعی قبل از دیدار با مس رفسنجان که قرار است ۱۴ فروردین برگزار شود مورد بخشش قرار بگیرد تا تراکتوری ها بتوانند قبل از سفر به امارات برای حضور در لیگ قهرمانان در یک بازی رسمی از این هافبک استفاده کنند.

هرچند تاکنون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این درخواست تراکتور واکنشی نشان نداده اند اما با توجه به اینکه بازی تراکتور با فولاد در هفته بیستم لیگ برتر به دلیل حضور شاگردان جواد نکونام در پلی آف لیگ قهرمانان به تعویق افتاده است، تبریزی ها امیدوارند تا روز شنبه باقی مانده محرومیت واسعی مورد بخشش قرار بگیرد تا در آخرین بازی خود قبل از سفر به امارات از وی بهره ببرند و این بازیکن با تیمش هماهنگی بیشتری به دست آورد.

تراکتور ۱۴ فروردین در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    اگر تراکتور با تاج کبیر و سپاهان بازی داشت بدون شک پاپا مسعود لنگی اقا سعید واسعی را می بخشید ولی با مس رفسنجان امکان ندارد بخشیده شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی