نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سرنوشت عجیب بازیکن سابق پرسپولیس/ او شاگرد یک استقلالی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آلومینیوم اراک تایید کرد بازیکن سابق تیم پرسپولیس به این تیم ملحق می‌شود.

خبرورزشی - حمیدرضا طاهرخانی که در دوره حضور برانکو ایوانکوویچ شانس حضور در پرسپولیس را به دست آورده بود و بعد از آن به عنوان بازیکن قرضی در جمع شاگردان علی کریمی در سپیدرود توانسته بود نمایش موفقی از خود به جا بگذارد، در اتفاقی عجیب راهی لیگ دو شد.

او در گفتگویی با ناامیدی از وضعیت آینده‌اش گفته بود: متاسفانه در فوتبال ما هرچقدر غیرفنی باشید راحت تر تیم پیدا می کنید و من فکرش را نمی کردم بعد جدایی از پرسپولیس این شرایط برایم به وجود بیاید. باور کنید در این سن به عنوان بازیکنی که توانستم در تیم امید ایران و تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کنم با این شرایط بارها این فکر به سرم زده است که کلا فوتبال را کنار بگذارم اما با مشورت اطرافیانم هربار از این فکر صرف نظر می کنم.

او که از مذاکره با چند باشگاه خبر داده بود بر اساس اظهارات علیرضا منصوریان به احتمال قوی راهی اراک خواهد شد تا در تیم آلومینیوم این شهر شاگرد بازیکن سابق استقلال شود.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر اعلام کرد یک بازیکن جدید به این تیم ملحق می‌شود. حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس قرار است به زودی به تیم لیگ برتر آلومینیوم بپیوندد.

منصوریان گفت: بازیکنان جوان خوبی جذب کرده‌ایم. حمیدرضا طاهرخانی که در پرسپولیس حضور داشته است فکر می‌کنم به تیم اضافه می‌شود. این بازیکن عقبه خوبی در بین ستاره‌های پرسپولیس داشته است. می‌توانستیم سه بازیکن فوق‌العاده گران بگیریم، ولی اعتقاد دارم بازیکن ۱۰۰ اما بدون انگیزه به دردم نمی‌خورد، ولی بازیکن ۷۰ با انگیزه را می‌توانم به ۱۰۰ برسانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی