پرسپولیس برای جذبم نامه زد؛ زمان برانکو هم پیشنهاد داشتم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد تأکید کرد اگر شاگردان سیدمهدی رحمتی در دیدار مقابل پرسپولیس مرتکب اشتباه شوند ضربه خواهند خورد.

خبرورزشی - علی نعمتی درباره شرایط تیم پدیده برای بازی هفته نوزدهم برابر پرسپولیس گفت: ما در سال جدید تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم تا آماده ادامه بازی‌های شویم. در هفته‌های پیش رو باید با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، ذوب‌آهن، استقلال و گل‌گهر روبه‌رو شویم. برای این بازی‌ها باید از لحاظ فنی و بدنی خودمان را به شرایط ایده‌آل برسانیم تا نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد وضعیت فعلی خودش و غیبت در بازی با ذوب‌آهن (جام حذفی) و صنعت نفت عنوان کرد: غیبت من به خاطر همان مصدومیتی بود که از ناحیه سر داشتم. امیدوارم چنین مصدومیت‌هایی برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد. الان اما شرایط خوبی دارم و در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم در بازی‌های بعدی به تیمم کمک کنم.

نعمتی راجع به پیشنهادی که در فصل نقل‌وانتقالات از باشگاه پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: آنها برای جذب من به باشگاه نامه زدند، ولی من با پدیده قرارداد داشتم و باشگاه باید تصمیم می‌گرفت. هر بازیکنی برای پیشرفت دوست دارد در تیم‌هایی مثل پرسپولیس بازی کند، ولی داشتن قرارداد با پدیده کار را سخت می‌کرد. از طرفی باشگاه هم از من خواست بمانم تا به تیم کمک کنم. من چند سال پیش و در زمان مربیگری برانکو هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم، ولی در آن مقطع در پدیده ماندم و قسمت نشد به پرسپولیس بروم. حالا هم همه چیز تمام شده است و من به این فکر می‌کنم که در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد را داشته باشم.

مدافع تیم فوتبال پدیده درباره دیدار مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی برابر پرسپولیس برای هر تیمی سخت است. آنها از هر لحاظ در بالاترین سطح قرار دارند. ما اگر برابر پرسپولیس اشتباه کنیم، ضربه خواهیم خورد و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. ما میزبان هستیم و قطعاً در این بازی خانگی به چیزی جز برد فکر نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی