جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
۰ |
۰
اولین همکاری اکبر فلاح با فدراسیون علیرضا دبیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکبر فلاح دارنده مدالهای طلا و نقره جهان، با فدراسیون‌کشتی علیرضا دبیر همکاری می‌کند.

خبرورزشی - سرمربی اسبق تیم‌ملی کشتی‌آزاد جوانان و یکی‌از مربیان سازنده، پرتلاش و بسیار فعالِ رده سنی نوجوانان و جوانان استان تهران به‌عنوان عضو کمیته‌فنی مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی‌آزاد هر دو رده سنی برای اولین‌بار با فدراسیون‌کشتی علیرضا دبیر همکاری می‌کند. 

فدراسیون کشتی ضمن اعلام اسامی اعضای کمیته‌فنی این پیکارها، فقط اکبر فلاح را عضو کمیته‌فنی هر دو رده سنی معرفی کرد. براین اساس اکبر فلاح، سیدمراد محمدی و نادر ناظری به‌عنوان عضو کمیته‌فنی نوجوانان در رامسر و مجید ترکان، یداله اعتصامی و اکبر فلاح به‌عنوان اعضای کمیته‌فنی جوانان در تهران، عملکرد جوانان مدعی دوبنده تیم‌ملی را زیرنظر می‌گیرند. 

مسابقات انتخابی تیمهای‌ملی کشتی‌آزاد نوجوانان و جوانان برای شرکت در پیکارهای قهرمانی‌آسیا و جهان، به‌ترتیب روزهای 19 – 18 فروردین در رامسر و 23 – 22 فروردین در تهران برگزار می‌شود. 

یکی دیگر از اتفاقاتی که برجذابیت لیست اعضای کمیته‌فنی پیکارها جوانان می افزاید، حضور اکبر فلاح و یداله اعتصامی درکنار هم و پشت میز کمیته‌فنی رقابتهای این رده‌سنی است. درحالی‌که در سالهای نه‌چندان دور یداله اعتصامی در باشگاه شهید معتمدی کارگران با اکبر فلاح همکاری می‌کرد، بنابه‌دلایلی (نیاز به‌طرح آن در این مطلب نیست)، رابطه‌شان شکرآب شده و ضمن قطع همکاری، سالها با یکدیگر، هیچ ارتباطی نداشتند. با انتخاب اخیر فدراسیون‌کشتی، می‌توان انتظار داشت این دو، کدورتهای گذشته را فراموش کرده و به حافظه تاریخ سپرده‌اند یا فدراسیون‌کشتی درتلاش است با این تصمیم خود، آنها را وادار به آشتی کند تا به قهر چندین ساله خود خاتمه دهند. درهرصورت هر یک از این دو موضوع رخ دهد، اتفاقی شیرین برای کشتی رقم خورده است.

بنابراعلام اتحادیه‌جهانی‌کشتی، مسابقات کشتی‌آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان‌آسیا 2021 به‌میزبانی دهلی‌نو، قهرمانی‌جوانان‌آسیا 2021 در بانکوک، قهرمانی نوجوانان‌جهان 2021 به‌میزبانی بوداپست و قهرمانی جوانان‌جهان نیز در شهر اوفا روسیه برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی