ایران باز هم سقوط می‌کند/ سبقت ونزوئلا و ترکیه از یوزها
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق پیش‌بینی‌ها تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی جدید فیفا دو پله سقوط می‌کند.

خبرورزشی - سایت فوتبال رنکنیگ مثل همیشه یک هفته مانده به اعلام رسمی رده‌بندی فیفا به پیش بینی رده بندی تیم‌های ملی فوتبال در ماه آوریل پرداخت.

در این رده‌بندی جدید از سوی این سایت معتبر تیم ملی ایران با دو پله سقوط نسبت به رده‌بندی آخرش در رده ۳۱ جهان ایستاد. شاگردان اسکوچیچ در آسیا در رده دوم قرار گرفتند.

۱۰ تیم برتر دنیا در رده‌بندی این سایت به شرح زیر است:
۱- بلژیک
۲- فرانسه
۳- برزیل
۴- انگلیس
۵- پرتغال
۶- اسپانیا
۷- ایتالیا
۸- آرژانتین
۹- اروگوئه
۱۰- دانمارک

رده بندی تیم های ملی فوتبال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    توقع نداشه باشید بازیکنای لنگ و کیسه و سوراختور و شله زرد و تیمای دوزاری خودمون جایگاه ویژه ای تو رنک جهانی داشته باشیم همه تیمای جهان به لژیونرهاشون اهمیت میدن اینجام تو کشور جهان چارمی الحمدلله تعصب زورش به عقل میرسه که باید لژیونرها خط بخورن جاشون بازیکنای لیگ خودمون به خاطر تعصب هوادارا بیان یه زمانی کیروش بود اصلا به تیمای لیگ داخلی زیاد اهمیت نمی داد و فقط تمرکزش رو لژیونرها ی شاغل تو اروپا بود واسه همینم بود که حداقل یه ذره تو جهان آبرو داشتیم و حتی تا رده ۲۰ فیفا هم رفتیم ولی الان همه می خوان تیم ملی از بازیکنای تیمای خودشون پر بشه قابل توجه همونا که میگن باید بازیکنای استقلال و پرسپولیس و .... تیمای داخلی تو تیم ملی پر بشن! نه خداوکیلی خودتون خجالت نمیکشید بازیکنای همون بوسنی که باهاش بازی داشتیم و از ما ضعیف ترن هستن تو آرسنال و آ اس رم و بارسلونا و میلان و تورینو و... بازیکن دارن اونوقت بازیکنای ما تو استقلال و پرسپولیس و تراکتورو سپاهان و تیمای داخلی! هشت سال زحمت کیروش واسه فوتبال ایران داره چ طور حیف میشه واقعا تاسف
  • شیخ راسل IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    طبعیه همون ترکیه و ونزوئلا تو تیمای تاپ و مطرح جهان مث لیورپول و چلسی و لستر و آ اس رم تورینو و گرانادا بازیکن دارن تیم ملی ما هم از پرسپولیس و استقلال و سایپا و سپاهان و تراکتور می خوای با این بازیکنای تو ده تا تیم برتر جهان باشیم؟
  • برنا IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    صربستان اومده بالا ونزوئلا هم دو پله سقوط کرده یخورده جدول رو بهتر نگاه کنین بعد تیتر بزنین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی