نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وضعیت رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ شجاع و خربین تهدیدهای جدی برای تیم یحیی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیش از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، نگاهی به عملکرد رقبای پرسپولیس در لیگ های داخلی کشورشان انداختیم تا شانس صعود یحیی و شاگردانش از گروه D رقابت ها را بررسی کنیم.

خبرورزشیپرسپولیس باید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به هند سفر کند و برابر تقابل با رقبایش آماده شود. یحیی در این رقابت‌ها تمامی بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت و با بازگشت عیسی آل‌کثیر و تیمی که در نیم فصل با ترابی، مغانلو و فرجی تقویت شده سودای قهرمانی بازی‌ها را در سر دارد.

جانشین خوب برای مهاجم گل‌نزن پرسپولیس
الشرطه عراق در جایگاه سوم لیگ عراق قرار دارد و با 46 امتیازی که تا به این جای رقابت‌ها کسب کرده شانسی برای قهرمانی ندارد چون جبران فاصله 10 امتیازی کار آسانی نیست. نماینده عراق برای صعود از گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در خط حمله خود دلخوش به گلزنی کریسین اوساگونا بود، اما این مهاجم در عراق هم عملکرد خوبی نداشت تا گلمین ریواس ونزوئلایی جانشینش شود. ریواس سابقه بازی در الهلال و الاتحاد عربستان و همچنین الریان قطر را هم داشته.

امید بلان به پسر شجاع
الریان قطر که سال گذشته بعد از شکست برابر استقلال موفق به حضور در لیگ قهرمان آسیا نشد در سال ۲۰۲۱ آمده تا غیبت سال گذشته خود را جبران کند و جدی ترین حریف پرسپولیس در گروه D رقابت‌ها است. الریان با هدایت لوران بلان جایگاه خودش را در لیگ قطر بهبود بخشیده و بعد از السد و الدحیل در جایگاه سوم قرار دارد. مهم‌ترین اتفاق این گروه تقابل شجاع خلیل‌زاده و پرسپولیس است و پسر شجاع و با غیرت سرخ‌ها حالا باید رو به روی تیم سابقش به میدان رود و امید اصلی بلان برای توقف خط حمله خطرناک پرسپولیس است.

میزبان ناشناس
تیم چهارم لیگ هند سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت و امسال تمام تلاش خود را کرده تا شاید راهی برای آبروداری در لیگ قهرمانان آسیا پیدا کند. گوآ با مربی و بازیکنانی اسپانیایی ولخرجی کرده تا در لیگ قهرمانان آسیا نامی برای خود دست و پا کند. نمایندگان هند در سال‌های اخیر از مرحله پلی‌آف بازی‌ها صعود نمی‌کردند و افزایش تیم‌ها و کسب سهمیه مستقیم فرصت خوبی برای گوآ و فوتبال هند است تا خود را در بالاترین سطح رقابت‌های آسیایی محک بزنند. میزبان ناشناس گروه D رقیب جدی به حساب نمی‌آید اما در فوتبال نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. 

انتقام از ستاره‌های الهلال
بین دو تیم الزورا عراق و الوحده امارات یک تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کند و با پرسپولیس هم گروه می‌شود. تیم چهارم لیگ عراق یا تیم هفتم لیگ امارات فرق چندانی با هم ندارند اما حضور بازیکنانی مثل عمر خربین و میلسی که در شکست ۴ بر صفر پرسپولیس برابر الهلال ستاره‌های میدان بودند در تیم الوحده امارات باعث می‌شود تا رقابت با نماینده امارات در مرحله گروهی جذاب‌تر باشد. 

پرسپولیس برای صعود از گروهش کار چندان سختی ندارد و علاوه بر رتبه اول شانس صعود به عنوان تیم دوم را هم دارد و اما نباید رقبای خود را دست کم بگیرند و از ستاره‌های حریف غافل شوند چون در فرمت جدید بازی‌ها فقط سه تیم دوم صعود می‌کنند و پرسپولیس از ابتدا باید برای سرگروهی بجنگد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستاره قلابی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    عمر خربین کابوس لنگی ها..خخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی