نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
۴ |
۵
گل محمدی: پرسپولیسی‌ها مرد روزهای سخت هستند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار راحتی مقابل پدیده نداریم اما برای کسب پیروزی به مشهد آمده‌ایم.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی درباره بازی پدیده و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا سال نو را به همه تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم امسال برای همه ایرانی‌ها همراه با اتفاقات خیلی خوبی باشد. جا دارد از استقبال زیاد هواداران عزیز مشهدی تشکر کنم که در فرودگاه، هتل و همچنین مسیر رسیدن به هتل در کنارمان بودند.

وی افزود: مشهد همیشه برای من شهری خاطره‌انگیز و دوست داشتنی بوده؛ خوشحالم که دوباره در مشهد و در محضر امام رضا (ع) هستیم. هواداران مشهدی جزو بهترین‌ها هستند و باز هم از آنها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فردا بازی مهمی با پدیده داریم. چیزی به اسم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر و سخت‌تر هم می‌شوند.

گل‌محمدی تصریح کرد: مثل همیشه تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسیم. پدیده تیم خیلی خوبی است که به لحاظ سرعتی و  بازیکنان خوبی دارد. ما هم در این مدت تمرینات خوبی داشته‌ایم و یک بازی دوستانه هم مقابل سایپا داشتیم که محک خوبی برای تیم بود.

وی افزود: بعد از تعطیلی چند روزه لیگ این اولین بازی است و قطعا بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آنها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند با تمام وجود در خدمت تیم هستند. 

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: به تک‌تک‌شان افتخار می‌کنیم و مطمئن هستم که برای سربلندی پرسپولیس و هواداران حتی حاضرند از جانشان مایه بگذارند. بازی راحتی در پیش نداریم و برای انجام یک بازی خوب و ان‌شاءالله کسب پیروزی به اینجا آمده‌ایم و امیدوارم با یک بازی حساب شده بتوانیم پیروزی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    به امید کسب اولین سه امتیاز سال ۱۴۰۰ برای تیم محبوبم پرسپولیس
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    تقدیم به لنگیا که مرد روزهای سخت هستند. مهندسی های لیگ برتر فصل 1399-1400: ============================================================================================== 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده). 5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). می بینید 11 امتیاز مهندسی شده فقط در نیم فصل اول به صورت زیرکانه ای به پرسپولیس هدیه داده شد و شما اگه این 11 امتیاز رو که تا اینجای فصل به لنگیا داده شده از این تیم کم کنید ببینید کجای جدول قرار می گیره.
  • لنگی سوز شدید IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    بله شجاع هم مرد روزای سخت بود خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی