یواخیم‌ لو حتماً باید برود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در عرض یک هفته آلمان از نمایش خوب مقابل ایسلند و معمولی مقابل رومانی، به نمایش ضعیف مقابل مقدونیه رسید و مشخص است که وقت جدایی یواخیم لو رسیده.

خبرورزشی - آلمان با شکست خانگی برابر مقدونیه شمالی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی‌ یک روز تلخ را در آخرین روز بازی‌های انتخابی در وقفه اخیر بازی‌های ملی رقم زد. این آخرین حضور یواخیم‌ لو به عنوان سرمربی روی نیمکت ژرمن‌ها در رقابت‌های انتخابی جام جهانی‌ بود، او بعد از رقابت‌های تابستانی جام ملت‌های اروپا از تیم ملی جدا می‌شود و بقیه بازی‌های انتخابی با حضور سرمربی جدید انجام خواهد شد. گوران پاندف تمام‌نشدنی و الیف الماس بااستعداد، ستاره‌های مقدونیه در این بازی بودند که به آلمانی‌ها نشان دادند در فوتبال هیچ‌گاه نباید از برد مطمئن باشند.

آلمان بازی کُند و کسل‌کننده‌ای ارائه و البته موقعیت‌ها را نیز مدام از دست می‌داد. آلمان درون زمین همچنان یک تیم غیرقابل پیش‌بینی و پر از نوسان است که یواخیم‌ لو نتوانسته چاره‌ای برای بهبود روند آن پیدا کند. در فاصله یک هفته آلمان از بازی خوب مقابل ایسلند، به برد معمولی مقابل رومانی و نمایش افتصاح مقابل مقدونیه نزول کرد. در فاصله سه ماه مانده به شروع تورنمنتی مثل جام ملت‌های اروپا، این بدترین اتفاقی است که برای یک تیم ممکن است رخ دهد. این بزرگترین مسئله لو در حال حاضر است. بسیاری از مربیان از اینکه تیم‌شان سه امتیاز را در رقابت‌های انتخابی بگیرند راضی هستند اما تیم یواخیم‌ لو نه تنها در نتیجه‌گیری موفق نیست بلکه برای مربی‌ای که قرار است چهار ماه دیگر برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کند، نمایش تیمی هم اهمیت بالایی دارد که تیم او از این نظر نیز با شکست مواجه شده است.

خبر جدایی لو از تیم ملی، گویا باعث سست شدن اراده در او و تیمش شده است. آینده تیم و پیشرفت تیم دیگر به او مربوط نیست. حرکات او کنار زمین دیگر مثل قبل، با هیجان و شور و شوق همراه نیست. شکست آلمان به اندازه کافی برای یواخیم‌ لو بد بود اما رفتار او که با نوعی بی‌تفاوتی همراه بود، نشان داد زمان جدایی یوگی از تیم ملی آلمان قطعاً فرا رسیده است و شاید خیلی زودتر از اینها باید رخ می‌داد. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی