نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
قربانی رئال‌مادرید برای جذب یک ستاره جدید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه رئال‌مادرید به جدایی رافائل واران رضایت داده، چرا که می‌خواهد از فروش او درآمدی کسب کند که برای خرید کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند هزینه خواهد شد.

خبرورزشی - گفته می‌شود رئال‌مادرید خود را برای جدایی ستاره فرانسوی تیم یعنی رافائل واران آماده کرده است. قرارداد فعلی این مدافع با کهکشانی‌ها در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و باشگاه معتقد است او تیم را ترک خواهد کرد تا در تابستان امسال به منچستریونایتد بپیوندد.

طبق گفته کارشناس نقل و انتقالات فوتبال اسپانیای ادواردو ایندا، رافائل واران هنوز در مورد قرارداد جدید با رئال‌مادرید به توافق نرسیده و اخیراً تمایلش را به انتقال به منچستریونایتد اعلام کرده است. این بازیکن فرانسوی در تابستان ۲۰۱۱ از لنس فرانسه به رئال‌مادرید پیوست. حضور ۱۰ ساله‌اش کنار غول بزرگ پایتخت اسپانیا به او برای سه قهرمانی در لالیگا، چهار جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار فتح جام باشگاه‌های جهان و یک قهرمانی در کوپا دل‌ری کمک کرد. این بازیکن ۲۷ ساله اکنون به یکی از بهترین‌ها تبدیل شده و به‌رغم جوانی در اوج پختگی قرار دارد. واران بیش از ۳۵۰ بازی برای رئال‌مادرید انجام داده است. او همچنین ۷۳ بازی ملی برای تیم ملی فرانسه جمع کرده و به تیم در قهرمانی جام جهانی‌ در سال ۲۰۱۸ کمک کرده است. رافائل واران هنوز یکی از اعضای اصلی و مورد اعتماد در قلب خط دفاعی تیم رئال‌مادرید تحت رهبری زین‌الدین زیدان است. با این حال او به دنبال یک چالش جدید است و مشتاقانه قصد انتقال به لیگ برتر را دارد. منچستریونایتد به شدت به یک مدافع میانی با کیفیت احتیاج دارد. گفته می‌شود سولشائر به افرادی مانند ویکتور لیندلوف، اریک بایی و الکس توآنزبه اعتقادی ندارد. خرید رافائل واران می‌تواند منچستریونایتد را به مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده تبدیل کند. 

بیشتر بخوانید:

فروش واران برای تأمین منابع مالی
از یک نگاه دیگر هم فروش واران می‌تواند رئال را به اهداف نقل و انتقالاتی تابستانی‌اش نزدیک کند. به دلیل تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد باشگاه‌ها و زیان‌دهی در حساب اکثر باشگاه‌ها، رئال‌مادرید نیز مثل سایر تیم‌ها با خسارات مالی سنگینی روبه‌رو شده است. خساراتی که باشگاه را در تابستان ۲۰۲۰ از خرید بازیکن اسمی منع کرد. امسال اما رئال مصمم است که پروژه تغییراتش را آغاز کند. این باشگاه در صورت فروش تعدادی از بازیکنان اصلی خود در تابستان، به این ایده بازخواهد گشت. کهکشانی‌ها همین حالا با گزینه‌های بزرگی مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در مذاکره و رایزنی هستند. هزینه هر دو مهاجم احتمالاً بیش از ۱۰۰ میلیون پوند تخمین زده شود. به همین خاطر فروش احتمالی رافائل واران به رئال‌مادرید کمک می‌کند تا بیش از ۵۰ میلیون پوند سرمایه جمع کند و درآمدزایی داشته باشد. البته که در این صورت باید به فکر جایگزین برای واران هم بود چراکه هنوز راموس هم با رئال تمدید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی