تساوی استقلال و پیکان در ۴۵ دقیقه نیمه اول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر برنده‌ای نداشت.

خبرورزشی - دیدار دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، هروویه میلیچ و ارسلان مطهری.

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین جدی، آرش قادری، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، علی قربان‌خانی، سامان فلاح و رضا جبیره.

داور: رضا کرمانشاهی

دقیقه ۴: استقلالی‌ها حمله‌ای را روی دروازه پیکان طراحی کردند که می‌توانست موقعیت مناسبی برای گلزنی باشد، اما خروج به موقع علیرضا رضایی این حمله را خنثی کرد.

دقیقه ۸: آرمان قاسمی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را تهدید کرد، هرچند توپ او با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و راهی به دروازه رشید مظاهری نداشت.

دقیقه ۲۸: حسین پورامینی با خطا روی هروویه میلیچ اولین کارت زرد این بازی را به نام خود ثبت کرد. 

دقیقه ۲۹: میلیچ چسبیده به خط محوطه جریمه با پاس شیخ دیاباته می‌توانست شوت زنی کند، اما تعلل او باعث شد ضربه دومش بلوکه شده و به داریوش شجاعیان برسد. ضربه فنی این بازیکن توسط دروازه‌بان پیکان راهی کرنر شد. 

دقیقه ۳۰: دیاباته که اعتقاد داشت بازیکنان پیکان به او ضربه زده‌اند، به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد. 

دقیقه ۳۱: نادر محمدی بازیکن پیکان نیز به رضا کرمانشاهی اعتراض کرد تا او هم کارت زرد بگیرد.

دقیقه ۳۱: ضربه کرنر میلیچ با ضربه سر فرشید اسماعیلی همراه بود که با فاصله اندکی از کنار دروازه راهی اوت شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    خدایا تاکتیک فرهاد مجیدی هست خخخخ. دو تا موقعیت الدوچرخه نتوانست درست کند الدوچرخه افتضاح بود . پرسپولیس هر روز ۱۰ تا موقعیت درست می کند اما با بد شانسی گل نمی زند و بازی مساوی می شود و از اون طرف الدوچرخه روی هم ۳ موقعیت نتوانسته درست کند انا با شانس و کمک داور و گرفتن پنالتی اهدایی داور برنده می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی