نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شکایت باشگاه پرسپولیس از پدیده/ پای یک بازیکن غیرقانونی در میان است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اجرایی و سخنگوی پرسپولیس از شکایت این باشگاه از پدیده مشهد خبر داد.

خبرورزشی - ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر شکایت باشگاه پدیده مشهد بابت حضور عیسی آل‌کثیر در میدان اظهار داشت: دلیل شکایت حریف را نمی‌دانیم اما مدارک کاملی برای این شکایت در اختیار داریم.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: مجوز حضور آل‌کثیر در این دیدار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ارسال شد و confirm (تأیید) حضورش در میدان، بعد از اتمام  محرومیت از AFC را به صورت مکتوب دریافت کردیم. مبلغ جریمه ۱۰ هزار دلاری این بازیکن هم، از محل مطالبات باشگاه در کنفدراسیون پرداخت شد و از این نظر، هیچ مشکلی نیست. نمی‌دانیم باشگاه پدیده بابت چه موضوعی اعتراض کرده است.

شکوری عنوان کرد: ما از باشگاه پدیده مشهد شکایت کرده‌ایم؛ زیرا به ما اعلام شده که این تیم مقابل پرسپولیس از یک بازیکن غیرقانونی که فسخ‌قراردادش مشکل دارد، استفاده کرده است. به محض پایان دیدار، نامه اعتراض خود را به ناظر بازی دادیم تا در سازمان لیگ مورد بررسی قرار گیرد. طبق اطلاعات ما، بازیکن تیم پدیده به نام محمدرضا فلاحیان (بازیکن تیم نود ارومیه) که مقابل پرسپولیس به میدان آمد، فسخ‌قرارداد غیرقانونی داشته و اسناد و مستندات آن نیز موجود است. از این‌رو منتظریم تا تکلیفش مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    ایولا به آقای شکوری که مثل کوه پشت تیم و کادرفنی هستش.اینم بگم که اگه پدیده محروم بشه خودش باعث محرومیت شد چون اگه از عیسی شکایت نمیکرد من بعید میدونم پرسپولیس هم شکایت میکرد
  • مولر از برلین DE ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    اقای شکوری چه کسی اجازه داده بود طرفدار به ورزشگاه بیاید!!! بین دو نیمه کجا رفتند!!! کدام مسول فدراسیون اون چمن را تایید کرده بود.. از اینها شکایت کنید... رحمتی مربی نشده .تازه دنبال کلک و دسیسه هست.. ایشان با کدام مدرک کنار زمین کوچ می کند!!! فوتبال ایران به دست چند تا هیت های شهرستان اداره می شود . ریس فدراسیون هم چون به رای انها نیاز دارد ورود نمی کند . در فوتبال ایران می توان زمین را دروازهرا کوچک وبزرگ کرد اب از اب تکان نخورد طرفدار به ورزشگاه اورد .چمن را به اب بست . چمن را کوتاه نکرد..صاحب ندارد. فقط کمی به چکش و متر نیاز دارد ریس جدید... از وقتی سلسله کفاشیان به تخت فوتبال ایران نشست . فوتبال ما نابود شد!!
  • فری عشقی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    دست طلا شکوری جان خوب پاتکی زدی تا این ها باشن دیگه از این حربه استفاده نکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی