نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نوید مربی تراکتور به هواداران: به کورس قهرمانی بازمی‌گردیم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: این تیم در حال پوست‌اندازی است و کمی نیاز به زمان داریم و به طور قطع به کورس قهرمانی لیگ برتر برخواهیم گشت و هواداران به این موضوع شک نکنند.

خبرورزشیحمید عبداللهی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و مس رفسنجان افزود: ما در تعطیلات سعی کردیم از نظر کار تاکتیکی و بدنی روی نقاط ضعف تیم کار کنیم.

مربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه از نوع عملکرد بازیکنان تیم مقابل مس رفسنجان به خصوص در نیمه دوم راضی هستیم، گفت: ولی از نتیجه بازی راضی نیستیم چرا که ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم. بازیکنان باید بدون ترس و با تمام وجود تلاش کنند چرا که در دیدار امروز، ۲ نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول تلاش کردیم به اهداف‌مان برسیم.

بیشتر ببینید:

وی با اشاره به وزش شدید باد در ورزشگاه یادگار امام تبریز عنوان کرد: عملکرد تیم حریف اجازه کار را به ما نداد و در نیمه دوم با صحبت‌های انجام‌شده بهتر ظاهر شدیم و چند موقعیت گل به دست آوردیم. مس رفسنجان تیم کوچکی نیست و مقابل بسیاری از تیم‌های بزرگ نیز عملکرد خوبی را از خود به ثبت رسانده است.

عبداللهی با بیان اینکه تراکتور به طور قطع وارد فاز جدیدی خواهد شد و خیلی بهتر از گذشته برای نام آذربایجان تلاش خواهد کرد، گفت: بازیکنان ما یاد می‌گیرند که با تمام وجود تلاش کنند.

وی افزود: معتقد هستیم شرایط روحی برای یک تیم بسیار مهم است و ما باید در جزء به ‌جزء فوتبال بهتر شویم.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی فدراسیون فوتبال به نامه‌های باشگاه تراکتور گفت: درخواست کردیم که تنها پنج روز محرومیت سعید واسعی بخشیده شود، اما جوابی دریافت نکردیم و من برای فدراسیون فوتبال خیلی متأسفم که به نامه‌های یک باشگاه پاسخ نمی‌دهد.

عبداللهی همچنین با بیان اینکه امروز داور چهارم برخی اشتباهات داور را می‌دید اما نمی‌توانست آن را به داور وسط منتقل کند، اظهار کرد: وقتی استفاده از سیستم رادیویی برای داوران مهیا نیست، چطور می‌توانیم سیستم VAR را به فوتبال‌ کشور بیاوریم. 

تیم تراکتور امروز با تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان ۲۷ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد و تیم مس با ۲۵ امتیاز همچنان در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی